Вовчанська районна державна адміністрація

Харківська область

Державна служба зайнятості

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!

 

Для вас передбачена  допомога  по частковому безробіттю!

Відкривши на сайті Державної служби зайнятості розділ "Допомога по частковому безробіттю", що міститься у рубриці "Роботодавцям", представники фірм і компаній, а також фізичні особи-підприємці, що здійснюють свою діяльність без найму, мають змогу отримати вичерпну інформацію з усіх питань щодо виплати допомоги по частковому безробіттю.

Станом на 01 липня до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості надійшло 229 пакетів документів від роботодавців та підприємців району для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину. На сьогодні вже одержані схвальні рішення за 195 зверненнями.

Серед поданих звернень 210 складають пакети документів від ФОПів, що працюють без найманої праці. 19 заяв найдійшло від роботодавців, які, завдяки державній підтримці, змогли уберегти від скорочення 71 робоче місце.

За період карантину для 186 суб’єктів малого та середнього бізнесу, які звернулись до Вовчанської районної філії ХОЦЗ, вже замовлено загалом більш ніж 1 млн. 125 тис. грн. допомоги по частковому безробіттю.

Щоб отримати допомогу по частковому безробіттю, зверніться, будь ласка, до центру зайнятості за місцем сплати єдиного соціального внеску впродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

Раді надати всю необхідну консультаційну допомогу у оформленні пакетів документів за адресою: м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 15. Звертайтесь до нас за телефонами 4-33-37 або 068-196-45-15.

Допомога по частковому безробіттю:

як працює система підпримки бізнесу від держави

27 квітня 2020 року Уряд ухвалив рішення щодо надання 4,7 млрд грн для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину.

Допомога надається роботодавцям, які зупинили чи скоротили свою діяльність у зв’язку з карантином:

суб’єктам малого та середнього бізнесу, які мають найманих працівників;

приватним підприємцям, які мають/чи не мають найманих працівників.

Для того, щоб отримати допомогу, треба звернутися до центру зайнятості за місцем сплати єдиного внеску упродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності та подати необхідний пакет документів.

Обов’язковою умовою для оформлення допомоги є сплата ЄВ за 6 місяців, які передували зупиненню чи скороченню діяльності.

Допомога по частковому безробіттю не оподатковується.

Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності + впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.

До слова, станом на 19 червня до центрів зайнятості подано понад 100 тисяч пакетів документів від роботодавців для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину. Серед них – 79 тисяч пакетів документів від ФОПів без найманої праці.

Ухвалені рішення для здійснення виплат 168 тис. працівників.

Найбільше підприємців звернулися для оформлення допомоги по частковому безробіттю на Сумщині (8946), Харківщині (7882), Львівщині (7794), у Чернівецькій (7234) та Волинській (6929) областях.

Шановні клієнти служби зайнятості!

Полегшена процедура подання документів до центрів зайнятості.

Відтепер це дуже просто. Вам потрібно заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю! Бланки тут: https://is.gd/6wW4ph та https://is.gd/o8O5Cg.

Як і раніше, заяви ви можете подати в два способи: на електронну пошту центру зайнятості, де вам зручно обслуговуватися (електронна пошта Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ), або через скриньку для кореспонденції, розташовану поряд з центром зайнятості.

Якщо ви вирішили надіслати заяви електронною поштою:

1) Заповніть заяви власноруч за зразком і сфотографуйте або відскануйте їх. Далі – надішліть на email центру зайнятості, де ви плануєте перебувати на обліку (електронна пошта Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ). Важливо! У темі листа зазначте ваше прізвище, ім’я, по батькові.

Електронні скриньки центрів зайнятості тут: https://is.gd/5duk3J

Обов’язково будьте на зв’язку протягом доби! Реєстрація відбувається під час телефонної розмови з Вами!

Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Якщо ви вирішили подати заяви через скриньку для кореспонденції центру зайнятості:

2) заповніть заяви безпосередньо біля скриньки в центрі зайнятості (бланки заяв будуть на Вас чекати поряд зі скринькою). Тут слід пам’ятати, що для заповнення заяв вам знадобляться ваші паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність, тому візьміть документи з собою.

Покладіть заяви в скриньку для кореспонденції (у робочі години робочого дня)

Обов’язково будьте на зв’язку протягом доби! Реєстрація відбувається під час телефонної розмови з Вами!

Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Нагадуємо, що впродовж 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів.

Бережіть себе і свої близьких.

Coursera - це майбутнє освіти

Coursera є освітньою компанією, яка пропонує онлайн - курси, які відомі як MOOCs - Масові відкриті онлайн-курси, (МООС /muːk/) (англ. Massive open online course — масивні, масові, широкодоступні, публічні, відкриті дистанційні онлайн курси) — це інтернет-курси з великомасштабною інтерактивною участю та відкритим доступом через інтернет.

Переважна більшість онлайн-курсів є на англійській мові з субтитрами на кількох мовах. Coursera працює в партнерстві з декількома університетами і пропонує такі курси, як фізика, машинобудування, медицина, біологія, математика, бізнес, інформатика тощо.

В даний час практично будь-яка людина без знань або досвіду може пройти відмінні курси через курси Coursera. Деякий час назад освоєння нової професії було важким і дорогим. Цей новий, ефективний і економічний спосіб навчання стає все більш доступним через Інтернет.

Кожен курс в Coursera викладають інструктори з кращих університетів і навчальних закладів світу. Курси Coursera включають відео лекції, вправи, дискусійні форуми.

Coursera була заснована в 2012 році двома професорами комп'ютерних наук Стенфордського університету і в даний час є однією з провідних компаній MOOC. Замість створення власного освітнього контенту, Coursera співпрацює з кращими університетами світу та іншими організаціями, щоб зробити курси доступними.

Завдяки таким партнерським зв'язкам Coursera пропонує широкий спектр курсів в області бізнесу, науки, інформаційних технологій і тощо. Ці заняття зазвичай проводяться за розкладом, а деякі курси вимагають групового співробітництва, всі вони проводяться в режимі онлайн.

Курси Coursera можуть тривати близько шести до десяти тижнів, з одного до двох годин відео лекцій в тиждень. Ці курси пропонують вправи, іспити , тести.

Студентам одного і того ж класу пропонується брати участь в форумах, в основному, щоб забезпечити онлайн спілкування між собою. Курси Coursera також можна проходити через мобільний пристрій.

Навчання на Courséra є асинхронним, тобто студенти можуть переглядати лекції чи робити домашні завдання в різний, зручний для них час, на відміну від синхронних курсів, в яких студенти та викладач взаємодіють одночасно у чітко визначеному вузькому часовому проміжку.

Якщо Ви зареєстрована безробітна особа та бажаєте пройти навчання , Вам потрібно:

звернутися до свого кар’єрного радника, вказати ім’я та електронну адресу , на яку має прийти запрошення на навчання;

після одержання запрошення (це може бути протягом 30 хвилин), перейти за посиланнями, створити свій акаунт та перейти до вибору курсів для навчання.

Зарахування слухачів буде здійснюватися до 30 вересня 2020 року. Навчання за курсами має бути завершене до 31 грудня 2020 року.

І пам’ятайте: нові знання – нові можливості. Успіхів !

Деталі за номером «гарячої лінії» 068-196-45-15, наша електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript , Вовчанська районна філія ХОЦЗ


ПРОФЕСІЯ «ОПЕРАТОР З ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ».

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення – це висококваліфікований робітник, який вміє не тільки працювати з офісними додатками (текстовим редактором, електронними таблицями, базами даних, графікою, презентаціями), а й є технічним фахівцем в області інформаційних технологій.

Попит на висококваліфікованих фахівців в галузі інформаційних технологій на ринку праці на даний час надзвичайно великий.

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення може працювати на підприємствах, об'єднаннях, установах різних форм власності, в банківських установах, у видавництвах, типографіях, редакціях, в офісах фірм, діяльність яких: супроводжується виконанням технологічних операцій з обробки інформації та програмного забезпечення;

✔ пов’язана з розробкою, розміщенням і супроводом Веб-сайтів та пошуком інформації у інформаційних мережах;

✔ на супроводження та захист інформаційно-комунікаційних комплексів.

Харківський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості здійснює навчання за професією «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

Термін навчання: 9 місяців; рівень кваліфікації ІІ категорія.

Теоретична підготовка слухачів складає 458 годин, яка здійснюється в кабінетах загально-професійної та професійно-теоретичної підготовки. Слухачі отримують знання з предметів: «Інформаційні технології», «Основи галузевої економіки і підприємництва», «Основи трудового законодавства», «Охорона праці», «Основи професійної етики», «»Організація роботи інформаційних систем», «Обробка інформації», «Мережеві системи», «Основи програмування» тощо.

Професійно-практична підготовка складає 814 годин, з них 390 годин виробниче навчання в майстерні та 424 годин виробнича практика на виробництві.

В навчальній майстерні, під керівництвом майстра виробничого навчання, слухачі отримують практичні знання та навички. Навчаються:

✔ готувати персональний комп’ютер, периферійні пристрої та офісне обладнання до роботи;

✔ проводити діагностику персонального комп’ютера, периферійних пристроїв;

✔ установлювати операційні системи на ПК;

✔ виконувати операції щодо технічного обслуговування персонального комп’ютера, периферійних пристроїв, офісного та комунікаційного обладнання;

✔ забезпечувати апаратний та програмний захист інформації;

✔ виконувати комплекс робіт, пов’язаних з підготовкою носіїв інформації до роботи;

✔ розробляти та створювати Веб-вузли початкового рівня;

✔ розробляти та тестувати Веб-додатки з використанням інструментальних та програмних засобів;

✔ усувати пошкодженння у роботі апаратної частини і програмних продуктів, що не носять системного характеру;

✔ виконувати потреби споживачів інформаційних послуг та продуктів у питанні їх інформування, обґрунтування вибору ПК, периферійного, офісного, комунікаційного обладнання й програмного забезпечення та проводити їх технічне обслуговування в подальшому;

✔ дотримуватися вимог законодавства щодо інтелектуальної власності та майнових прав згідно з дією патентів на програмні продукти та інформаційні технології;

✔ вести електронний документообіг у межах службових обов’язків.

На виробничій практиці, яка проходить на виробництві, слухачі удосконалюють свої практичні навички та прийоми. Після завершення виробничої практики слухачі здають державну кваліфікаційну атестацію та отримують свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації державного зразка.

☝Для безробітних навчання в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Для бажаючих опанувати професію за кошти фізичних або юридичних осіб – від 8715,50 грн за весь період навчання.

Що розповідають соцмережі пошукача роботодавцю

Роботодавці все частіше звертають увагу на сторінки пошукачів у соціальних мережах. Часто профілі можуть розказати про кандидата більше, ніж резюме та співбесіда, а є речі, які навіть стають причиною відмови. Тож під час пошуку роботи важливо привести до ладу власні соцмережі – неважливо, даєте ви на них посилання у резюме чи ні. Розповідаємо, на що звертають увагу HR-менеджери під час підбору кандидатів та які помилки здатні поставити на вас хрест.

Мета перевірки рекрутером соцмереж – оцінити відповідність вашого профілю, риторики постів, коментарів тощо вакантній посаді.

Активність у соцмережах

Частота публікацій та охоплення ними аудиторії – важливий критерій для оцінки кандидата. Проте не для кожної професії важливо постійно писати пости, мати багато підписників та збирати тисячі лайків на знімках. Якщо для претендента на посаду в СБУ публікувати фото та текстову інформацію з роботи недопустимо, то для PR-менеджера – необхідно. Тому, перш ніж почати активно вести свою сторінку в Facebook, подумайте, наскільки це актуально для вашої професії.

Тематика публікацій

Звертають увагу HR-фахівці й на тематику ваших публікацій. До того, що точно мало кому сподобається, належать дискримінаційні висловлювання, репости інформації із сумнівних джерел, ображання інших, використання нецензурних слів у своїх постах. У теперішній час перенасичення інформацією роботодавець хоче бачити у своїй команді працівника, що здатний відрізнити фейк від правди та свідомо відмовитись від споживання інформаційного сміття.

Також не варто в соцмережах ділитися гнівними спогадами стосовно колишніх роботодавців або ж з’ясовувати з кимось стосунки під поглядом сотні підписників. Побачивши таке у вас на сторінці, рекрутер вирішить, що у стресовій ситуації ви поводитесь агресивно та неадекватно.

Утім, роботодавці зазначають, що хочуть бачити у потенційного працівника пости на різну тематику, адже соцмережі – це відображення вашого життя, а воно у різні дні виглядає по-різному.

Фотографії

Можуть налякати роботодавця й опубліковані вами знімки. Особливо, якщо це будуть фотосесії у стилі ню чи в нетверезому стані. Разом з цим HR-фахівець хоче бачити, що у вас є життя й поза роботою, що ви вмієте відпочивати та не цураєтеся корпоративних заходів, а значить умієте бути командним гравцем. Якщо всі ваші фото роботодавець може й не переглянути, то на аватар – обов’язково зверне увагу. Тут краще обрати пристойну фотографію без пляшки в руках чи зайвих людей на задньому плані. Всілякі котики чи приколи на аватарі точно не сподобаються рекрутеру.

Важливий момент! Якщо ви дотримуєтеся всіх правил у соцмережах, не забувайте слідкувати за тими фото чи публікаціями, на яких вас відзначають друзі. Адже вони можуть зіграти вам не на користь.

Групи та вподобані сторінки

Часто рекрутер може дослідити, чим ви цікавитеся. Якщо у списку груп та сторінок, які вам подобаються, публікацій, які ви лайкаєте, є спільноти професійного направлення, то це лише підніме вас в очах роботодавця. Також плюсом буде, якщо у вас збігаються смаки на музику чи кіно (проте цей пункт важко передбачити й навряд чи він впливатиме на остаточне рішення про прийняття на роботу). Якщо ж у вас серед вподобаних сторінок лише групи з азартними іграми або сумнівними порадами, то роботодавець вважатиме вас несерйозним та невідповідальним.

Помилки

Навіть, якщо ваша робота ніяк не пов’язана з текстом, помилки у публікаціях можуть насторожити більшу частину роботодавців. Вони вважають, що такі кандидати неуважні, несерйозно ставляться до роботи, не можуть похвалитися ретельністю під час виконання завдань та просто не поважають своїх підписників. Тож не лінуйтеся після публікації перечитати все написане та виправити помилки.

Прийняття на роботу – не привід розслабитися

Адже 42% роботодавців продовжують контролювати поведінку своїх працівників у соцмережах і після прийняття на роботу. Тож пам’ятайте про всі правила не лише під час пошуку роботи, а й задовго після.

У вас виникли питання стосовно теми нашої розмови - зверніться до спеціалістів Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Як легко виконувати нудні завдання: поради у допомогу

Велика різниця між тим, що ми хочемо робити і що робити потрібно. Таке наше життя: «потрібно» завжди включається частіше, ніж «хочу». Чергове завдання з розряду «треба» ми виконуємо довго, болісно, без бажання. Складаємо різні алгоритми роботи, процес «не йде», ми відчуваємо емоційне спустошення. Ціна рішення задачі психологічно збільшується. І так продовжується раз за разом. Подібні думки: «у мене дедлайн, а я ніяк не закінчу звіт, я про нього навіть думати не можу»… у різних варіантах виникають у дуже багатьох.

Ми вирішили розібратися, що ж робити, коли якийсь фрагмент робочого процесу не до душі, думається про що завгодно, тільки не про головне, виконання відкладається до останнього моменту. Ось кілька дієвих порад:

Заплануйте перший невеликий крок

Припиніть нарешті роздуми над цим нудним завданням. Просто складіть його покрокове виконання (подумки або занотуйте). Нехай перший крок, зовсім мізерний, буде вже сьогодні. Сприймайте це творчо: кілька невеличких епізодів одного фільму, які буде не важно зіграти. І ніяких зайвих думок під час творіння покрокового сценарію!

Назвіть своє завдання по-новому

Згодні, важко й нудно робити те, що звучить непривабливо. Озвучуйте у своїх планах та думках ваші завдання позитивними словами. Наприклад, замість: «сьогодні знову треба робити дзвінки у ту похмуру фірму, вони ніяк не дозріють на контакт…», проголосіть собі такий пост: «сьогодні я із задоволенням зроблю цим добрим людям дуже вигідну пропозицію, вони нізащо не відмовляться!». Занотуйте це для більшої переконаності. Таким чином завдання суттєво спрощується, прогноз стає більш успішним (перевірено).

Створіть свій «фільм»

Спортивні психологи радять спортсменам візуалізувати свій виступ, щоб здобути високий результат. Ми радимо подумки створити короткий фільм з позитивним сценарієм, де ви виконуєте завдання з грифом «потрібно», й стати чемпіоном-переможцем з продуктивності. Сфантазуйте, як буде виглядати цей робочий процес. Можуть бути й приємні та негативні моменти (наприклад спілкування з неконтактними клієнтами), але таким чином, складаючи свій проект, ви полегшуєте виконання задачі.

Зайдіть у групу підтримки

Порадьтеся з близькими, друзями, колегами, яким довіряєте. У процесі розмови для вас можуть відкритися нові деталі справи. Можливо, почуєте нову ідею, яку зможете використати. Пообіцяйте друзям виконати це складне завдання. Таким чином отримаєте мотивацію продуктивно попрацювати, бо відтепер відповідальні за свою обіцянку.

Підживіться ендорфінами

Залучіть до виконання нудної справи особисті перевірені фішки, які поліпшують настрій. Адже чашечка улюбленої кави, комплекс вправ, хвилини дзен, улюблена музика стимулюватимуть приплив ендорфінів до вашого виснаженого організму. Створений на рівні підсвідомості робочий настрій буде потрібним початком для робочого процесу. Ми перевіряли – це працює!

Бажаємо вам успіхів, якщо у вас є питання або необхідна допомога, зверніться до спеціалістів Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Співбесіда по Skype: секрети успішного проходження

Перевірте все

Найчастіше співбесіди по Skype проводять, коли компанія базується в іншому місті або країні. Перевірте, чи не знаходиться офіс компанії в іншому часовому поясі. Якщо так, то уточніть, за яким часом ви будете спілкуватися.

Не забудьте перевірити техніку. Зробіть пробний дзвінок, щоб упевнитися, що камера й мікрофон працюють добре. Дуже важливо, щоб звук був якісним, інакше ейчар може щось не так почути і скласти про вас неправильне враження.

Підготуйтеся

Відкрийте своє резюме, портфоліо або інші необхідні документи заздалегідь, зберіть посилання, які знадобляться, в один список. Це дозволить уникнути незручних пауз під час розмови. Та й техніка зависає в найбільш невідповідний момент, отож щоб зайвий раз не нервувати, підготуйтеся заздалегідь.

Крім цього, складіть список питань до менеджера, перегляньте текст вакансії, почитайте про компанію.

Покладіть поруч з комп’ютером блокнот і ручку, щоб робити помітки. Буде дуже проблематично щось уточнити, коли дзвінок закінчиться. Якщо при особистій зустрічі ви ще можете поговорити з HR-менеджером, поки він проводжає вас, то після того, як покладуть слухавку, можливості поставити питання найближчим часом може й не бути.

Попрацюйте над вимовою

Під час онлайн-співбесіди складніше показати свою харизму, та й сприймати інформацію на слух важче, отже слід приділити особливу увагу голосу і мові:

Не торохкотіть, робіть паузи, можливо, навіть трохи довші, ніж зазвичай.

• Правильно інтонуйте слова.

• Робіть зупинки між фразами, щоб ейчар встигав поставити питання.

Не соромтеся перепитувати, чи зрозуміло і чутно, якщо вам здалося, що зник зв’язок. І постарайтеся не друкувати текст під час розмови, щоб не створювати неприємний шум на іншій стороні. Якщо виникла така необхідність, вимкніть мікрофон.

У вас виникли питання - зверніться до спеціалістів Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

П’ять помилок пошукачів на співбесіді:

Перед тим як йти на інтерв’ю, запитайте себе, чи все ви врахували. Адже співбесіда – це не просто зустріч про працевлаштування, це – бесіда про самоорганізацію, презентацію, мотивацію та лояльність!

Помилка № 1: негативне перше враження

Зазвичай перше враження формується на основі двох факторів – пунктуальності кандидата та його зовнішнього вигляду.

Робочий день рекрутера розпланований щохвилинно, тому не приїжджайте за 30-40 хвилин до початку зустрічі. Навіть, якщо приїхали раніше, не поспішайте дзвонити і повідомляти про свою присутність чи просити провести зустріч раніше — попийте кави, заспокойтесь, займіться чимось корисним і дочекайтесь призначеного вам часу. І, звичайно, розраховуйте наперед час в дорозі та не запізнюйтесь.

Зовнішній вигляд має відповідати позиції, на яку ви претендуєте. Навіть якщо ви не розумієте, який дрес-код у компанії, важливо розуміти доречність того чи іншого стилю саме для вакантної посади.

Помилка № 2: «не вгамовані» емоції

Безпосередньо на співбесіді є крайнощі: від хвилювання та скромності – до балакучості, байдужості та зверхності. Забудьте про ці емоції, якщо хочете працевлаштуватись. Те, що ви хвилюєтеся, зрозуміло – досвідчений рекрутер побачить це і допоможе та підтримає вас. Намагайтеся сконцентруватися та структурувати свої думки ще напередодні інтерв’ю.

Скромність на співбесіді також недоречна. Не соромтесь та будьте впевнені в собі – за необхідності тренуйте ці риси свого характеру. Існують стандартні запитання про ваші переваги й недоліки – ви точно маєте знати на них відповіді.

Засмучує на інтерв’ю байдужість, коли кандидат ніби очікує, щоб його вражали. Якщо ви прийшли на співбесіду аби працевлаштуватись, а не просто побачити офіс компанії – проявляйте свою зацікавленість активністю, будьте «живим» на співбесіді.

Особливо розчаровує зверхність на інтерв’ю. Найчастіше це відбувається тоді, коли кандидат претендує на керівну посаду або якщо це фахівець зі сфери ІТ. Не заявляйте про бажання спілкуватися лише з керівником чи особою, що приймає рішення – відносьтесь до рекрутера, як до рівного собі.

Помилка № 3: вказана інформація в резюме лише частково відповідає дійсності

Досить часто ми бачимо гарне резюме та солідний досвід кандидата, але вже на співбесіді просто не віриться що це одна і та ж людина – складається враження, що резюме про когось іншого. Будьте максимально чесні відносно свого досвіду і навичок. Не вказуйте те, чого не виконували, конкретизуйте саме свою роль, не завищуйте рівень знання іноземної мови чи знання мов програмування.

І якщо ви не можете похвалитися, до прикладу, стресостійкістю та активністю – будьте чесними, кажіть правду. Адже ці особисті якості не про слова в оголошенні, працедавець розраховує саме на стресостійкого та активного працівника.

Помилка № 4: негатив про попередніх працедавців

У кожного з нас за плечима досвід роботи в середньому в 3-5 компаніях. І дуже неприємно чути про ті організації та їх керівників негативні відгуки. Зрозуміло, що бувають різні ситуації та інколи ці відгуки чиста правда. Проте слова кандидата, що кожен попередній його керівник був некомпетентний чи компанія не давала реалізуватись – викликають ще більше питань вже до самого кандидата.

Помилка № 5: недоречні запитання або їх відсутність

«Я підхожу вам по зарплаті?», «А де попередній працівник, що був на цій посаді?», «Розкажіть детальніше про вашу компанію?» (особливо, якщо компанія відома на ринку. Конкретизуйте, що саме вас цікавить).

Якщо в ході інтерв’ю у вас виникають питання, а вони зазвичай повинні виникати – запитуйте! Рекрутери зацікавлені знайти кандидата так само, як кандидати знайти роботу, а іноді, як показує практика, навіть більше!

Отже, до зустрічі на співбесідах без помилок!

У вас виникли питанння – зверніться до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Нове старе життя: як зробити повернення в офіс комфортним

Влада поступово реалізовує етапи послаблення карантину, а роботодавці – повертають своїх працівників на офісні робочі місця. Ви тільки встигли звикнути до дистанційної роботи, тож доведеться адаптуватися до офісного ритму життя. Ми зібрали найдієвіші поради, що зможуть зробити ваше повернення безболісним і навіть радісним.

Починайте готуватися заздалегідь

За декілька днів, а краще за тиждень, до виходу в офіс, поверніть у ваше життя ранній підйом, графік роботи та звичні ритуали. Нехай організм знову адаптується до пробудження о 06:00 ранку. Але роботу починайте не раніше, ніж звичайно, і закінчуйте за графіком, щоб уникнути перепрацювань та позбутися звички займатися роботою 24/7. Ще раз нагадаємо про важливість зміни піжами на діловий одяг та обідів за розкладом.

Повертайтеся поступово

Саме поступовість дає вашому організму можливість звикнути до нового, хоч і такого звичного, життя. Якщо у вас є така можливість, домовтеся з роботодавцем про поступове повернення до офісного життя. Спочатку можна чергувати дистанційну та офісну роботу або працювати за гнучким графіком. Якщо можливості поступово повертатися до робочого ритму немає – прислухайтеся до свого емоційного стану, не перезавантажуйте себе кропіткими завданнями та відпочивайте після завершення робочого дня.

Сплануйте повернення

Поки громадський транспорт, сфера послуг чи непродовольчі магазини працюють в обмеженому режимі, важливо спланувати своє повернення. Тож визначте, яким способом ви дістанетеся до офісу, скільки, з огляду на затори чи відсутність громадського транспорту, вам доведеться витратити часу на дорогу. Якщо ви звикли обідати у затишному ресторані поруч з бізнес-центром, дізнайтеся, чи працюють вони «на виніс» або відкрили літню терасу – в інакшому випадку ви зможете взяти обід з дому чи замовити його в іншому місці.

Дотримуйтеся заходів безпеки в офісі

Після повернення в офіс помилково вважати, що небезпека минула. Вам ще більш ретельно потрібно дотримуватися правил особистої гігієни: постійно дезінфікуйте або мийте руки, протирайте комп’ютер та телефон, не забувайте прибирати на робочому столі. Не поспішайте обійматися з колегами, за якими сумували два місяці, відмовтеся від рукостискань та не збирайтеся у великі компанії в невентильованих приміщеннях. Послаблення карантину – це ще не перемога над пандемією, тому ігнорувати масковий режим чи дотримання дистанції – досить необачно.

Влаштуйте інформаційне голодування

У перші дні після повернення до офісного життя важливо відпочивати правильно. Тому у цей період краще не перенасичувати себе інформацією: менше часу проводьте у соцмережах, відмовтеся від перегляду новин, не збирайте сумнівних пліток. Інформаційне голодування та відпочинок найкраще допоможуть вашому організму адаптуватися до нових реалій офісної діяльності.

Шукайте плюси

Якщо ви належите до тих, хто вподобав віддалену роботу та не хоче повертатися в офіс – подумайте про плюси такої праці. По-перше, ваша рухова активність збільшиться, а значить з’явиться ентузіазм до роботи і до активного дозвілля. По-друге, ваше коло спілкування нарешті розшириться, а комунікація в колективі стане простішою та зрозумілішою. По-третє, вам буде легше дисциплінуватися, ви не будете безкінечно зазирати у холодильник, а дім знову стане зоною відпочинку.

План «Б»

Повернення в офіс для вас дорівнює трагедії світового масштабу, а страх переповненого громадського транспорту змушує залізти під ковдру? Вихід є. Можливо, лише завдяки карантину вам вдалося зрозуміти, що справжнє задоволення ви отримуєте від роботи з дому. Перекваліфікуватися у фрілансери ніколи не пізно. На robota.ua ви можете переглянути вакансії віддаленої роботи та обрати пропозиції своєї спеціалізації або ж змінити професію на ту, про яку мріяли вже досить давно.

Якщо вам необхідна допомога у виборі професії – зверніться до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Дякуємо Вам за співпрацю!

Допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які:

• зупинили або скоротили діяльність через карантин;

• сплачували єдиний внесок упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників.

Як підприємству отримати таку допомогу по частковому безробіттю працівників?

Для отримання допомоги роботодавець може звернутися протягом 90 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності, до центру зайнятості чи філії Харківського ОЦЗ, за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та подати наступні документи:

1) заяву на отримання допомоги у довільній формі;

2) копію наказу із зазначенням дати початку зупинення/скорочення діяльності;

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю;

4) довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, виданою ДПС.

Пакет документів можна подати одним із зручних способів: через скриньку для кореспонденції, розміщену при вході до центру зайнятості чи філії (оригінал), ✉поштовим відправленням (оригінал), на email центру зайнятості/філії (сканкопії).

Розмір допомоги. Допомога встановлюється за кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки окладу та не може перевищувати мінімальну заробітну плату, встановлену Законом на 2020 рік (4 723 грн).

Хто не має права на допомогу по частковому безробіттю?

Право на допомогу не мають працівники, які отримують пенсію або працюють у роботодавця за сумісництвом.

Повну інформацію можна отримати у відділі взаємодії з роботодавцями Вовчанської філії Харківського ОЦЗ за тел. (05741) 4-33-37 або 068-196-45-15, а також ознайомитися на сайті Державного центру зайнятості  https://www.dcz.gov.ua/ у рубриці «Роботодавцям», розділі «Допомога по частковому безробіттю на період карантину» за посиланням  https://www.dcz.gov.ua/…/dopomoga-po-chastkovomu-bezrobitty….

 

Як карантин змінив сферу зайнятості та чого очікувати далі?

Державна служба зайнятості – структура, яка продовжує надавати послуги безробітним і роботодавцям.

Минуло два місяці з початку карантину. Хочеться вірити, що найтяжчий період для сфери зайнятості позаду. Проте підстав для оптимізму поки що не так вже й багато. Почнемо з деяких фактів, які визначають специфіку поточного моменту.

Експерти щиро визнають, що запобіжно-карантинні заходи, вжиті для запобігання поширенню пандемії, мали негативні наслідки для соціально-економічної сфери навіть у найрозвиненіших державах світу. Середній показник безробіття у світі наразі становить 10%. В Україні офіційний показник зареєстрованого безробіття є нижчим, але ситуація може змінитися. Значна частина громадян з тих чи інших причин не скористалися послугами служби зайнятості, хоча й перебувають у стані безробіття. Наприклад, українці, які повернулися з-за кордону і планують одразу після закінчення карантину повернутися на свої робочі місця, або ж люди, які довгий час працювали в тіні,а тому не можуть розраховувати на допомогу по безробіттю.

Структурою, яка, незважаючи на карантин, продовжує надавати послуги безробітним та роботодавцям, є Державна служба зайнятості. Пандемія змусила багатьох переконатися в тому, наскільки важливими є функції, що виконуються службою. Протягом карантину запроваджено низку законодавчих змін, які значно спростили умови реєстрації в службі зайнятості та отримання допомоги по безробіттю на цей період.

☑По-перше, забезпечено можливість подання заяв про надання статусу безробітного та допомоги по безробіттю дистанційно, тобто на електронну пошту того центру зайнятості, де людині зручно перебувати на обліку. Також зареєструватися як безробітний та оформити допомогу віднедавна можна через онлайн-портал державних послуг «Дія».

☑По-друге, підвищено з 650 до 1000 грн мінімальний розмір допомоги по безробіттю на період карантину та протягом 30 днів після його завершення.

☑По-третє, зареєстрованим у службі зайнятості безробітним допомога призначається з першого дня набуття статусу, навіть тим, хто був звільнений у період карантину за власним бажанням (до карантину звільненим за власним бажанням допомога виплачувалася з 91 дня набуття статусу).

☑По-четверте, роботодавці з числа суб’єктів малого та середнього бізнесу, котрі зупинили чи скоротили свою діяльність під час карантину, можуть отримати допомогу по частковому безробіттю для покриття витрат на зарплату робітникам, яким було скорочено робочий час. Наразі обсяг коштів на цей проєкт достатній, аби зберегти робочі місця.

Фахівці центрів зайнятості не припиняють дистанційно підбирати для безробітних підходящі вакансії, а для роботодавців - кваліфікований персонал. Адже в період дії карантину продовжують працювати підприємства, які забезпечують життєдіяльність країни: продуктові та господарські магазини, комунальні служби, лікарні, аптеки, транспортні підприємства, пошта, фінансові та інші установи.

З питань, порушених у даній публікації, просимо звертатись до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 43337, 42380.

Семінари - онлайн

Фахівці Вовчанської районної філії ХОЦЗ продовжуть працювати дистанційно. За допомогою комунікаційного сервісу Skype у квітні та травні 2020 року фахівцями відділу активної підтримки безробітних були проведені онлайн вебінари, де учасників заходу ознайомили з особливостями обслуговування у період карантину, правами та обов’язками зареєстрованих безробітних; презентували комплекс соціальних послуг, електронні сервіси державної служби зайнятості та їх можливості. На вебінарах безробітні також отримали інформацію щодо практичних навичок з правил написання резюме, а також розглядали питання ефективного використання резюме у пошуку роботи.

Окрім вищезазначеного, фахівці відділу активної підтримки безробітних наголосили про найбільшу базу даних актуальних вакансій, яка знаходиться на офіційному сайті ДСЗ https://www.dcz.gov.ua/, а також запропонували слухачам скористатися:

- «Освітнім порталом Державної служби зайнятості» http://skills.dcz.gov.ua, який включає в собі курси, вебінари, дистанційні програми від Центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, яка подається у відеоформаті.

- «Платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри» http://profi.dcz.gov.ua, що надає можливість оцінити власні здібності та навички саморозвитку.

Учасники заходів отримали відповіді на свої запитання та контакти для зворотного зв’язку у разі потреби додаткової консультації.

Щоб долучитись до вебінарів Вам необхідно повідомити наших фахівців за телефоном ☎ 068-196-45-15 або електронною поштою та надати логін Вашого Скайпу, за яким ми Вас зможемо приєднати до заходів. Також скайп-конференція передбачає наявність відео-звязку.

Долучайтеся до нас, з нами цікавіше!

Телефон для довідок Вовчанської районної філії ХОЦЗ

☎ 068-196-45-15

(05741) 4-22-36; (05741) 4-49-96; (05741) 4-23-80

Електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

На Вовчанщині тривають громадські роботи соціального страхування

У Вовчанському районі продовжуються громадські роботи, що мають на меті допомогу соціально вразливим верствам населення.. Наразі до Дня Перемоги безробітні, які були направлені центром зайнятості опікувалися ветеранами війни, а саме допомогали по господарству, здійснювали побілку, покраску, виконували садово-огородні роботи, та інше.

Ритуали емоційної гігієни або 7 методів підняти собі настрій

Проблема з гігієною, миттям та дезінфекцією рук стала сьогодні надзвичайно гострою. Настільки гострою, що ми забули про іншу свою гігієну – емоційну. Ми стали емоційно нестабільні, наш настрій залежить від зовнішніх подій. Страх, печаль, роздратування, злість, агресія, сльози вмикаються наче пусковою кнопкою. І нам вже важко впоратися з емоціями, з нашим настроєм.

Існує вислів «hakuna matata», що перекладається – «без турбот» . Цей вислів заохочує жити і діяти більш спокійно, вибратися з мушлі роздратування. Однак він не означає байдужого ставлення до ситуації. Скоріше, закликає відступити назад, щоб чітко побачити всю картину вцілому, при цьому не метушитися та не робити з мухи слона. А точніше, мінімізувати залежність свого настрою від подій, що відбуваються.

Пропонуємо для цього ритуали емоційної гігієни.

• Спробуйте починати день без використання Інтернету та новин. Ми настільки стали медіазалежні, що вмикаємо Fasebook, щойно відкрили очі.

• Кожен день починайте з молитви або вдячності. Якщо сьогодні зранку проснулися здоровим – ви щаслива людина. Вдячність допомагає цінувати те, що ми маємо, та відчувати турботу і любов інших.

• Знаходьте свої джерела радості. Це може бути, наприклад, захоплюючий фільм, домашні тварини, масаж, смачна страва, сон, гаряча ванна, улюблена музика, кохана людина. Складіть власний список таких джерел.

• В будь-якій події, яка відбувається протягом дня, відразу знаходьте позитивну або гумористичну сторону. Що допоможе справитися з кризою та подолати паніку.

• Обіймайте своїх рідних та близьких людей. Їм і вам це зараз необхідно, як ніколи. Недаремно психотерапевт Вірджинія Сатир рекомендує мінімум 4 обійми в день для того, щоб вижити. «А як же особисті кордони і фізична гігієна?», – скажете ви. Наша підтримка та наш настрій зараз дуже важливий нашим близьким людям.

Тому, дотримуючись фізичної гігієни, не забувайте про емоційну. Про настрій, який називають емоційним акордом, єдністю тіла, душі і духа. Пам’ятайте, якщо всі ці три компоненти знаходяться в резонансі один з одним, людина перебуває в гарному настрої.

Бажаємо усім доброго здоров’я та емоційного благополуччя!

Обговорити дану статтю Ви можете за телефоном Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості 068-196-45-15 або (05741) 4-22-36; (05741) 4-49-96; (05741) 4-23-80. Наша електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Шановні роботодавці м.Вовчанська та Вовчанського району!

Нагадуємо, що наразі діє мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок. Заборона на перевірки діє з 18 березня по 31 травня 2020 року згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 533-IX.

Але звертаємо Вашу увагу, що дія мораторію на перевірки завершиться і, якщо Ви маєте працівників з незадекларованою працею, Державна служба України з питань праці може накласти на Ваше підприємство штрафні санкції. Дотримуйтеся законодавства та будьте людяними один до одного.

Додаткову інформацію можна отримати у відділі взаємодії з роботодавцями Вовчанської філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 4-33-37, (068)196-45-15.

Легальна зайнятість – вимога часу

Пандемія коронавірусу завдає людству подвійного удару: і як хвороб, і як причина економічної кризи. Паніка на ринках та невизначеність у майбутньому чинять шалений тиск на бізнес. Ще більше економічну ситуацію погіршують обмежувальні карантинні заходи. Однак і у цій ситуації частина роботодавців, яким дозволено продовжувати свою діяльність, забезпечує населення необхідними товарами та послугами.

В період карантину роботодавці також мають потребу в кадрах. Тому, нагадуємо, що процедура оформлення найманих працівників не змінилась. Легальне оформлення трудових відносин є пріоритетним.

Порядок оформлення включає такі основні кроки:

• повідомлення служби зайнятості про наявні вакансії;

• відбір кандидатів;

• прийом на роботу та повідомлення Державної податкової служби;

• укладення трудового договору;

• оформлення наказу про прийняття на роботу.

Трудовий договір з найманим працівником може бути:

• безстроковим;

• на визначений строк;

• на час виконання певної роботи.

Важливо! З 2015 року фізичні особи та приватні підприємці не реєструють трудові договори у Державній службі зайнятості. Вони самостійно укладають договори з працівниками і роблять записи в трудових книжках.

Повну інформацію з даного питання можна отримати у відділі взаємодії з роботодавцями Вовчанської філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 4-33-37, (068)196-45-15.

Пошук роботи під час депресії?

Буває так, що причиною неможливості знайти відповідну роботу є не зовнішні чинники, а внутрішні причини і психологічні стани. Одним із них є депресія. Депресія може наставати внаслідок стресу через безробіття і тривалий період бідності, і при цьому заважати активному пошуку роботи й виходу із життєвої скрути. А у теперішній ситуації карантину майже всі ми переживаємо депресивні періоди як етап проживання втрати стабільності й визначеності.

Вплив депресії на можливість знайти роботу часто недооцінюють, а даремно, бо нинішній темп життя, гонитва за досягненнями і постійні стреси призвели до того, що кожна п'ята людина стикається з цим неприємним станом досить серйозно. Основні симптоми: низький життєвий тонус, песимізм, відсутність мотивації, втрата інтересу до життя, нездатність отримувати задоволення, нездатність ухвалювати рішення і концентруватися на досягненнях, хронічна втома, підвищений або знижений апетит, безсоння або зайва сонливість, зниження сексуального потягу. А також варто розрізняти нетривалі депресивні стани як реакцію на горе, втрату, стрес, зміну стану здоров'я і тривалий депресивний стан, який триває від кількох місяців до декількох років. І скільки б оточуючі не закликали людину в депресії зібратися, припинити хандрити та почати кроки до здобутків – це не допомагає.

Якщо ви виявили у себе більшість симптомів, і вони досить яскраво виражені, згадайте, скільки часу триває цей стан. Що ж робити?

Якщо депресивний стан нетривалий — не хвилюйтеся і дайте собі можливість його прожити. Багато відпочивайте, не лайте себе за невисоку продуктивність та за можливості поповнюйтесь ресурсом. Це може бути контакт із природою, смачна їжа, тепле спілкування з близькими, спілкування з тваринами тощо. Якісь прості та доступні речі, від яких ви відчуваєте наповнення.

Якщо депресивний стан триває понад місяць — зверніться за допомогою. Депресія — це хвороба, і тут потрібна професійна допомога. Грамотний психотерапевт визначить причину вашого стану і спосіб лікування. Іноді з депресією можна впоратися тільки психотерапією, а інколи необхідно буде звернутися і ще й до психіатра, де можливо отримати медикаментозне лікування.

Пам'ятайте, що непрацездатність людини із клінічною депресією — це наслідок, а не причина депресії. Турбуйтеся про себе та своїх близькі, будьте уважні до самопочуття.

Ви потребуєте допомоги - зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Служба зайнятості навчає

Якщо ви під час карантину вдома і охоче шукаєте різну цікаву інформацію для навчання, радимо скористатися сучасними освітніми сервісами для самоосвіти та пошуку нових ідей, що допомагають розвитку особистих навичок, а також необхідні для вдалого працевлаштування або прийняття на роботу.

Освітній портал Державної служби зайнятості⤵

https://skills.dcz.gov.ua/

Платформа з профорієнтації та розвитку кар'єри від Державної служби зайнятості України⤵

http://profi.dcz.gov.ua/

Державна служба зайнятості на даних платформах розміщує цікаві та професійні поради. Ці сервіси дозволять:

розвивати особисті компетенції, затребувані на ринку праці;

- отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи та підбору персоналу;

- навчитися складати резюме сучасного формату;

- підготуватися до співбесіди з роботодавцем;

- обрати освітні курси та вебінари для безробітних, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.

Якщо у Вас виникли питання, зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 42380.

Особистість, колектив, команда.

Як же чудово, коли колектив, у якому ти працюєш – є злагодженою командою, яка складається з професійних, яскравих і самобутніх особистостей! Від того, як кожний член колективу ставиться до оточення, до своєї роботи, залежить не тільки настрій колективу, а і його здатність виконувати певні завдання, працювати на результат. У Вовчанській районній філії Харківського обласного центру зайнятості на постійній основі проводяться навчання спеціалістів

Так, у травні 2020 року фахівцями відділу активної підтримки безробітних Вовчанської районної філії Харківсьткого обласного центру зайнятості було проведено 2 тренінги «Успішні телефонні комунікації». Учасники тренінгів – спеціалісти відділів організації працевлаштування населення і взаємодії з роботодавцями - демонстрували навички самопрезентації, роботи з запереченнями, ознайомилися з телефонним скринінгом, робили вправи на встановлення первинного контакту під час телефонного дзвінка, працювали з кейсами, аналізуючи конкретні робочі ситуації телефонної розмови з роботодавцями, пошукачами роботи.

Обговорення різноманітних робочих ситуацій, участь в рольових іграх принесли усім учасникам не тільки нові знання та навички, а й приємне спілкування та радість від виконаної роботи.

Шановні клієнти служби зайнятості!

Для успішного пошуку роботи пропонуємо Вам сучасний сервіс з написання резюме.

Період карантину змушує нас змінити свою стандартну поведінку, звички та плани. Достеменно відомо лише те☝, що нам усім буде потрібна робота. Знаємо, що пересічні українці й українки не з тих, хто чекатиме, що після карантину станеться диво. Уже зараз економіка країни робить перші кроки в нових умовах і потребує робочих рук, зокрема, це підприємства та установи критичної інфраструктури такі як: енергетика, хімічна промисловість, транспорт, дорожне будівництво, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство. А громадяни, у свою чергу, потребують нових джерел доходів.

✍Державна служба зайнятості і в таких нестандартних умовах намагається допомогти громадянам в пошуках роботи. Важливим елементом у цьому є написання резюме. Саме резюме є тим основним документом, на основі якого роботодавець може оцінити свого потенційного працівника, а пошукач роботи – презентувати себе перед роботодавцем.

Для успішного пошуку роботи пропонуємо вам сучасний сервіс з написання резюме:

ü Зареєструйтесь на Освітньому порталі служби – http://skills.dcz.gov.ua/.

ü Оберіть рубрику “КУРСИ” та у переліку курсів – «Створити резюме на сайті».

ü Оберіть рубрику “РЕЗЮМЕ” та напишіть своє резюме в режимі онлайн.

Наступним кроком, ймовірно, буде співбесіда, чи то під час телефонної розмови, чи з використанням інших сучасних технологій. Як краще підготуватися до співбесіди ви також можете дізнатися, переглянувши інші відеоматеріали Освітнього порталу ДСЗ.

Створюючи своє резюме та шукаючи роботу в сучасних умовах, варто згадати, що за китайською філософією ієрогліф, який означає кризу, має ще й другий зміст — шанс. У часи тривоги й кризи одночасно з'являється можливість "пізнати себе" по-новому: згадати про забуті компетенції, відкрити власні таланти й вдало викласти їх у тексті.

Якщо у Вас з’явилися питання за даною темою, зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості, будемо раді на них відповісти за тел. : (068)196-45-15, (05741) 42380.

Легалізація праці

Спеціалісти Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості на період карантину продовжують інформувати роботодавців району про переваги легальної зайнятості під час телефонних розмов та на семінарах, які проводяться з використанням дистанційних форм комунікації.

Подовження карантинних обмежень показали всім нам, що відбувається коли підприємства починають вимушено зупиняти свою діяльність. В цій ситуації працівники, у яких були належним чином оформлені трудові відносини з працедавцями, почувають себе більш захищеними, оскільки на період карантину можуть оформити чи то щорічну відпустку, чи то відпустку за власний рахунок, перейти на віддалену роботу чи на гнучкий графік роботи. Також, якщо роботодавець зупиняє діяльність відповідно ст. 47-1 Закону України «Про зайнятість населення», наймані особи можуть розраховувати на допомогу по частковому безробіттю, у відмінності від осіб, що працюють неофіційно.

Інформування роботодавців району про Програму по частковому безробіттю в період карантину продовжує бути актуальною. Таким чином, роботодавець має змогу зберегти трудовий колектив, а працівники не втрачають роботу в умовах зростання безробіття.

Отже, легалізація трудових відносин – це важливий напрямок тісної співпраці соціальних партнерів та роботодавців. Головною метою служби зайнятості в даному процесі є максимальне поєднання інтересів роботодавців та населення, сприяння легалізації трудових відносин на ринку праці для офіційного працевлаштування шукачів роботи.

Онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта» презентує освітній серіал з пошуку роботи

Міністерство цифрової трансформації на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України запустило онлайн-платформу «Дія. Цифрова освіта», яка доступна за посиланням – osvita.diia.gov.ua

Це саме той ресурс, де можна вільно та безпечно використовувати цифрові технології для самоосвіти та професійного розвитку.

Зручний інтерфейс дозволяє знайти потрібну інформацію школярам, підліткам, батькам, вчителям, держслужбовцям. Головна родзинка платформи – освітні відеосеріали. Так-так, саме серіали.

Пропонуємо увазі клієнтів служби зайнятості освітній серіал «Сучасне резюме і пошук роботи онлайн», який складається з 11 серій. Це чесна розмова про працевлаштування, про те, як не втратити мотивацію, про вік і досвід. І що, зрештою, робити, аби робота мрії таки знайшлася. Більш детально тут: https://osvita.diia.gov.ua/courses/employment

Та це далеко не все. Онлайн-платформа, без сумніву, здивує вас кількістю цікавої інформації: що таке базові цифрові навички, як стати блогером, як вберегтися від кібербулінгу, як оплати комунальні послуги онлайн, що таке цифрові гроші? Шукайте все це та навіть більше на платформі «Дія. Цифрова освіта».

Розробники обіцяють впродовж року поповнювати відеоконтент не менш оригінальними навчальними матеріалами.

Телефон для довідок Вовчанської районної філії ХОЦЗ

☎ 068-196-45-15

(05741) 4-22-36; (05741) 4-49-96; (05741) 4-23-80

Електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Допомога по частковому безробіттю

Минуло не так багато часу з початку анонсування державної програми по частковому безробіттю в період карантину. Постанова Кабінету міністрів "Про затвердження Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 22 квітня 2020 року №306 набула чинності 28 квітня. Програма направлена на те, щоб допомогти малому і середньому бізнесу у покритті частини витрат на зарплату робітникам в умовах зупинення (скорочення) діяльності. Таким чином, роботодавець матиме змогу зберегти трудовий колектив, а працівники не втратять роботу в умовах зростання безробіття

Кількість поданих роботодавцями пакетів документів на отримання цього виду фінансової допомоги постійно зростає. Опрацювання заяв проходить в щоденному режимі і станом на сьогодні по роботодавцям Вовчанського району вже прийнято 8 позитивних рішень, що дозволить забезпечити виплати у період карантину для 21 найманого працівника. Прийом заявок активно продовжується.

Шановні роботодавці м.Вовчанська та Вовчанського району! Пропонуємо і Вам скористатися цим шансом підтримати свій бізнес і зберегти робочі місця!

Повну інформацію можна отримати у відділі взаємодії з роботодавцями Вовчанської філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 4-33-37, (068)196-45-15.

Шановні клієнти!

Служба зайнятості в умовах карантину працює у дистанційному режимі. У телефонному режимі☎ фахівці служби зайнятості спілкуються з клієнтами, які надали заяви на реєстрацію в центрах зайнятості або філіях, призначення виплати допомоги по безробіттю чи вже перебувають на обліку.

Хочемо Вас застерегти від ймовірних шахраїв, які під прикриттям фахівців служби зайнятості можуть намагатися дізнатися Ваші паспортні дані.

Важливо знати:

§ якщо Вам телефонує фахівець служби зайнятості – він обов’язково відрекомендується: назве прізвище та ім’я, посаду, філію;

§ він звертатиметься до Вас на ім’я та по батькові, оскільки ці дані є в нашій базі;

§ ми ніколи не вимагаємо називати Ваші особисті дані. Навпаки – вказуємо наявні і просимо їх підтвердити або скорегувати;

§ ми ніколи не просимо називати номери банківських карток чи особистих банківських рахунків;

§ якщо у названих даних є помилка – ми не вимагаємо диктувати правильні, а просимо відсканувати чи сфотографувати коректний варіант і надіслати нам на офіційну електронну адресу центру зайнятості чи філії або передати через скриньки для кореспонденції, розміщені біля центрів зайнятості.

У Вас виникли питання – зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості. Контактні телефони – 068-196-45-15, (05741) 44996, 42380, 43337 або на електронну адресу: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

Бережіть себе та не станьте жертвою шахрайства!


Смартфон – продовження моєї руки.

Так зазвичай кажуть тінейджери.

Але зараз, в умовах карантину, життя вимагає від кожного з нас знань та навичок щодо використання гаджетів, аби робити безліч справ онлайн. Ми користуємося комп’ютером, планшетом чи телефоном мало не пів дня. То чому ж не використати час із користю для саморозвитку?

Міністерство цифрової трансформації України запустило онлайн-платформу «Дія. Цифрова освіта», яка доступна за посиланням – osvita.diia.gov.ua.

Це саме той ресурс, де можна вільно та безпечно використовувати цифрові технології для самоосвіти та професійного розвитку.

Зручний інтерфейс дозволяє знайти потрібну інформацію школярам, підліткам, їх батькам, бабусям та дідусям. Головна родзинка платформи – освітні відеосеріали. Так-так, саме серіали.

Пропонуємо увазі клієнтів служби зайнятості освітній серіал «Сучасне резюме і пошук роботи онлайн», який складається з 11 серій. Це чесна розмова про працевлаштування, про те, як не втратити мотивацію, про вік і досвід. І що, зрештою, робити, аби робота мрії таки знайшлася.

Більш детально тут➡ https://osvita.diia.gov.ua/courses/employment

Та це далеко не все. Онлайн-платформа, без сумніву, здивує вас кількістю цікавої інформації: що таке базові цифрові навички, як стати блогером, як вберегтися від кібербулінгу, як оплати комунальні послуги онлайн, що таке цифрові гроші?

Шукайте все це та навіть більше на платформі «Дія. Цифрова освіта».

Розробники обіцяють впродовж року поповнювати відеоконтент не менш оригінальними навчальними матеріалами.

Приємного вам перегляду!

#ДСЗ #служба_зайнятості

У Вас виникли питання – зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості. Контактні телефони – 068-196-45-15, (05741) 44996, 42380, 43337 або на електронну адресу: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

"Карантин - це не канікули!"

Фахівці служби зайнятості продовжують спілкування з тими, хто хоче більше дізнатися про послуги, актуальні вакансії, правові аспекти роботи служби зайнятості, отримати поради щодо пошуку роботи, або визначитися з вибором сфери діяльності, професії, навчального закладу. Зокрема, тих, кого хвилюють питання вибору професії, фахівці з профорієнтації можуть проконсультувати щодо можливостей дистанційної профорієнтації з використанням платформ Державної служби зайнятості з профорієнтації та розвитку кар’єри: profi.dcz.gov.ua та «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа» https://myprofession.com.ua/. У Вас викикли питання, потрібна консультація - зателефонуйте до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 44996, 42380 або 068-196-45-15 і отримайте кваліфіковану допомогу.

Конфлікт в колективі та його наслідки

Рано чи пізно у будь-якому колективі виникають конфлікти. Так, усі ми люди, зі своїми особистими поглядами на процес праці, завдання керівництва, відношенням до колег. І коли наше бачення професійної діяльності не збігається у чомусь з поглядами інших учасників робочого процесу, починає назрівати конфлікт. Ми відчуваємо дискомфорт у спілкуванні, нерозуміння колег, чуємо негативні відгуки, заяви, критичні зауваження.

• Завдяки таким конфліктогенам ситуація розпалюється і загострюється ще більше: посилюються емоції, росте напруження, бажання захищатись та ображати. Таким чином конфлікт виникає.

Напружена атмосфера відволікає від робочого процесу, знижує продуктивність людини. Негативно впливає на відносини з клієнтами – добута компетентною працею репутація фірми може постраждати. Редакцією ми вирішили розглянути, яка поведінка людини характерна для різних конфліктних ситуацій, та як їх розв’язати з мінімальними збитками.

• Конкуренція

Здорова конкуренція – ідеальна мотивація для саморозвитку та продуктивності. Але буває і так, що співробітник обирає тип конфліктної поведінки, у якому особисті потреби ставляться над потребами інших. Людина може обрати навіть агресивний стиль спілкування, аби контролювати процес. Адже втрата контролю може призвести до рішень, які не будуть задовольняти її інтереси. Така конкуренція завжди тягне за собою невдоволеність, ускладнення ситуації та напругу у колективі.

Що робити. Звичайно, можна силою переконань та авторитету примусити опонента прийняти «зручне» рішення. Але такий спосіб може супроводжуватись невдоволеністю. Рекомендуємо організовувати зустріч між конкурентами 1:1, де розмовляти відверто про проблеми, орієнтуватися на результат, розібратися у конфлікті та ліквідувати його.

• Пристосування

Зворотний бік конкуренції. Людина, яка обирає таку поведінку у конфлікті, прагне бути дипломатичною, поступаючись своїми інтересами задля збереження відносин. Повний програш у професійному плані: думки та ідеї не вислухані, інтереси не зараховані. Проте відносини збережені.

Що робити. Поступатись варто лише у таких випадках, коли розумієте, що:

• не маєте рації;

• після конфлікту втратите більше, ніж одержите;

• коли предмет конфлікту не багато важить для вас;

• розумієте, що відносини ще більше загостряться після конфлікту.

• Відсторонення

Повне небажання працівника брати участь у цьому конфлікті та зачіпати свої інтереси. Це найпоширеніша модель поведінки. Людина думає, що невтручання та відсутність уваги притишить конфлікт і все заспокоїться з часом. Але насправді це не так. Психологи вважають, що в такій ситуації стриманості, конфлікт навпаки зростає до тих пір, поки його вже не можна ігнорувати. Як результат маємо погіршення мікроклімату у колективі та зниження продуктивності.

Що робити. Розмовляти. Відкрито спілкуйтеся з колегами. Спокійно, з повагою, вислухуйте думку кожного учасника процесу. Бо через свій нейтралітет ви залишитесь поза темою реальних питань та проблем, що може призвести до негативних наслідків, навіть до пошуку нового робочого місця. Відсторонюватись варто лише у таких випадках:

• коли ситуація критична і всім потрібно заспокоїтись;

• коли зупинити суперечку шансів немає.

• Компроміс

Вирішення напруженої ситуації з урахуванням інтересів учасників конфлікту, аби і самому отримати позитивний результат. Спірні питання вирішуються шляхом переговорів та взаємних поступок. На думку психологів, це найбільш дієвий спосіб виходу з конфліктної ситуації. Повного задоволення від такого рішення зазвичай не буває, проте нормальні відносини зберігаються.

Що робити. Поступка – змога налагодити продуктивний діалог, можливість взяти під свій контроль напружену ситуацію. Розцінюйте її не як поразку, а як власну гнучкість та дипломатичний хід до розв’язання питання.

• Боротьба

Вид конфлікту, коли застосовується тиск, влада, щоб примусити людину прийняти свою позицію. До боротьби у конфлікті зазвичай вдаються амбітні особистості, які мають підтримку збоку інших, перевагу у статусі та фізичній силі. Психологи вважають, що перемога таких людей сумнівна. Спочатку вони отримують задоволення, а згодом програш та розчарування. Тому що з подібними людьми мало хто хоче мати справу.

Що робити. Не тисніть на опонента, говоріть конкретно, зосередившись на проблемі, уникаючи дрібниць. Стежте за своїми емоціями та за тим, що говорите. Рішучі конкретні дії припустимі у випадках:

• якщо ваш опонент зловмисник;

• якщо немає іншого виходу і ситуація загрожує вам або вашим близьким.

• Співпраця

Найбільш об’ємний, але й безпрограшний процес опрацювання, у якому беруть участь обидві сторони. Ознака здорового конфлікту. Виникає максимум всебічного спілкування для розв’язання проблеми чи йде спільний пошук вирішення спірного питання, ретельно обдумувати його пропозиції. Пропонувати свої варіанти примирення. Орієнтуватись на подальшу якісну співпрацю та збереження здорових відносин.

Як бачите, не варто висувати гіпотези з приводу виникнення нестабільної ситуації. Розумним кроком буде з’ясування реальних конфліктогенів, класифікація конфлікту та його залагодження. Здається все дуже просто, та за цим стоїть кропіткий аналіз ситуації, пошук правильних рішень та узгодження результативної безконфліктної праці з колегами-опонентами на перспективу. Бо буває й так, що ціною емоційного здоров’я у колективі, як то не прикро, стає звільнення конфліктного працівника.

Телефон для довідок Вовчанської районної філії ХОЦЗ

☎ 068-196-45-15
(05741) 4-22-36; (05741) 4-49-96; (05741) 4-23-80

Електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

До уваги клієнтів служби зайнятості!

Під час карантину у Вас з’явився вільний час? Ви можете використати свій час, щоб більше дізнатися про себе, зокрема, про наявні м’які навички (softskills) або про схильність до тієї чи іншої сфери діяльності. Пропонуємо для цього безкоштовний онлайн-ресурс - сайт Державної служби зайнятості:

www.dcz.gov.ua.

Для проходження тестування на головній сторінці сайту, праворуч, знайдіть вікно «Пройти тестування». Вас автоматично переадресує на Платформу Державної служби зайнятості з профорієнтації та розвитку кар’єри:  profi.dcz.gov.ua. Тут можна самостійно пройти тести, які допоможуть визначити:

➡швидкість мислення, аналітичні здібності, здатність до логічного мислення, лідерські та управлінські якості, стресостійкість та адаптивність, здатність до командної роботи, Ваш емоційний інтелект EQ, яка сфера Вам підходить, комунікацію та організаторські здібності, здатність до підприємницької діяльності, орієнтацію на результат чи процес.

Якщо ж Ви оберете в меню сайту закладку «Громадянам/ Профорієнтація/ Вибір професії», можна пройти  тести на визначення професійної спрямованості, орієнтації професійної кар’єри, мотивації до успіху.

Також, є можливість переглянути профорієнтаційні відеоролики про  актуальні професії (соціолог, лікар, будівельник, вчитель, соціальний працівник, робототехнік, програміст, фермер, біотехнолог, ветеринар, автомеханік, газозварник, інженер, архітектор, швачка, ресторатор, аналітик).

У Вас виникли питання - зверніться до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 42380 або 068-196-45-15.

Бажаємо успіху та будьте здорові!

П’ять фраз, які можуть зруйнувати вашу кар’єру

Ви закохали у себе роботодавця на співбесіді та з гордо піднятою головою увірвалися в робочі будні, але в один момент розумієте, що ставлення всіх навколо до вас змінюється, і ніяк не можете зрозуміти причину. Можливо, вся річ у тому, що ви говорите.

Існують безневинні фрази, які краще не вимовляти на роботі, щоб не поставити хрест на своєму кар’єрному шляху. Про деякі речі в професійному житті взагалі потрібно мовчати, навіть якщо це правда. Наведемо найпоширеніші фрази, на які краще накласти табу. Адже слово не горобець, тому у вас не вийде відмотати час назад і виправити ситуацію, набагато краще її попередити.

«Я не я, і хата не моя»

Уникнення відповідальності шляхом перекладання її на інші плечі ще нікого не підняло в очах іншої людини, особливо керівника. Працівники часто використовують фразу «Це не я», коли намагаються виправдатися за власні промахи або навіть за чужі. Подібні вислови створять про вас враження непослідовного та мстивого співробітника, який до того всього не вміє сприймати критику.

Як правильно? Вислухайте свого керівника чи колегу та скажіть, наприклад: «Так, обіцяю надалі краще контролювати робочі процеси, щоб не допустити подібних помилок». Навіть якщо промах був не ваш, а колеги, краще перечекати гнів начальника, а потім, за потреби, все йому пояснити.

«Я не знаю»

Людина не може все знати, але коли вас запитують про те, що входить у ваші посадові обов’язки, а ви раз за разом відповідаєте: «Я не знаю», виникають питання. Роботодавець може вирішити, що ви некомпетентний працівник і з вами необхідно прощатися.

Як правильно? Якщо ви справді чогось не знаєте, то краще сказати: «З того, що я знаю, то….» і доповнити вже відомими вам аспектами. Або ви можете взяти паузу і пообіцяти дати відповідь трохи згодом: «Мені необхідно уточнити деякі моменти і я буду готовий відповісти вам за 10 хвилин/півгодини/тощо».

«Це не входить у мої обов’язки»

Якщо ви занадто часто вживаєте цю фразу і не бажаєте брати додаткову роботу, керівництво може вирішити, що ви дуже пасивні та не хочете розвиватися. Звичайно, звалювати на себе купу додаткової роботи і ледь не ночувати в офісі також неправильно. Тому краще знайти золоту середину.

Як правильно? Коли бос зрідка просить вас виконати щось, що не входить у ваші обов’язки, то найкращим рішенням буде погодитися. Якщо таких прохань занадто багато, то обговоріть з керівником додаткову винагороду за виконання додаткових завдань або зміну вашої посади.

«Я думаю…»/«Можливо, зараз я скажу дурницю…»

Всі ці фрази показують вашу невпевненість і руйнують ваш авторитет. Навіть, якщо за ними стоять геніальні ідеї, вони втратять свою значущість. Ваші співрозмовники вирішать, що ви мало що тямите у тому, що говорите і втратять впевненість у вас. Те ж саме стосується фрази «Я спробую». Співрозмовник вирішить, що ви не впевнені у власних силах, і не захоче вам доручати нічого важливого.

Як правильно? Не будьте таким суворим критиком самого себе. Якщо у вас є ідея, то тільки ваша власна впевненість надасть їй ще більше геніальності. Тільки коли ви повірите у власні сили, в них повірять всі інші.

«Я ненавиджу свою роботу»

Останнє, що хочуть чути ваші колеги, а особливо ваш керівник – це те, як ви не любите свою роботу, як вона вас дістала і що всі навколо – повні дурні. Такі слова характеризують вас лише з негативного боку та знищують командний дух колективу. Тому їх краще не говорити, аби вас не замінили кимось більш оптимістично налаштованим.

Як правильно? Якщо ви і справді ненавидите свою роботу, то краще, що ви можете зробити – це звільнитися та найти справу, яка вам буде до душі.

Якщо у вас виникли питання, зверніться до Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості: ☎ 068-196-45-15 (05741) 4-22-36; (05741) 4-49-96; (05741) 4-23-80, електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Чим коротше ваш сон, тим коротше ваше життя.

Трагікомічність фрази в тому, що найчастіше недостатньо сплять саме ті з нас, хто вважає, що мають недостатньо часу в житті для сну.

Епідеміологічні дослідження виявили: чим коротший сон, тим вище ризик смерті від будь-яких причин. Метью Уолкер, доктор неврології Ноттінгемського університету Великобританії, засновник і директор Центру науки людського сну, кілька десятиліть проводив дослідження впливу сну на здоров’я людини. Клінічна практика професора і результати багаторічних досліджень доводять, що поганий і «неправильний» сон пошкоджують мозок.

Розберемося?

1. Після 20 годин без сну когнітивні здібності мозку понижуються до рівня нетверезої людини. Навіть якщо ми того не відчуваємо, після тривалого неспання наш мозок переходить в режим так званого мікросну, сповільнюючи або повністю гальмуючи всі реакції.

2. Історія про те, що людині достатньо 5 годин сну на добу — не більше ніж історія.

Насправді інколи (але насправді так рідко, що ми маємо більше шансів бути вбитими блискавкою, ніж входити до числа таких людей) — зустрічаються люди з поліморфізмом генів, який дозволяє спати 5 годин на добу і при цьому почуватись добре. Для нормальної людини 5-годинний сон невідворотно призводить до порушень роботу мозку і погіршення здоров’я.

3. Нестача сну впливає на ДНК. Було проведено дослідження, в якому люди спали по 6 годин протягом тижня, а потім показники їх генів порівняли з їхніми ж показниками, але в той період часу, де учасники дослідження спали по 8 годин. Виявилося, що більше 700 генів змінили свою активність, половина з яких знизили активність — гени, які відповідають за імунний захист організму. А інша половина — підвищила — це гени, пов’язані з утворенням пухлин, запаленнями, стресами і захворюваннями серцево-судинної системи.

4. Переведення годинників шкодить роботі серцево-судинної системи. По всьому світу проводиться глобальний експеримент переходу із зимового часу на літній і навпаки. Учасниками експерименту є 1,6 млрд людей із 70 країн. Перехід на літній час, коли ми втрачаємо лише одну годину сну, призводить до збільшення кількості серцевих нападів на 24%, зворотній режим (збільшення на годину) — знижує цей показник на 21%.

5. Саме сон забезпечує відновлення мозку. Нестача сну є однією із найбільш вагомих причин розвитку хвороби Альцгеймера.

Тож:

7 годин — мінімально-достатня тривалість сну без шкоди для роботи мозку і здоров’я.

Правильний і достатній сон має стати невід’ємною складовою, такою ж як і ЗОЖ. Виспатись не можна наперед — сон це не банк, де ми можемо взяти кредит. Людина — єдина жива істота, яка свідомо позбавляє себе сну — тому з еволюційної точки зору «сон в кредит» не має фізіологічних підстав.

У Вас виникли питання - зверніться до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. (05741) 42380 або 068-196-45-15.

Бережіть себе і своє здоров'я!

 

Голова Вовчанської районної державної адміністрації

Анатолій КОСОЛАПОВ

==================