Вовчанська районна державна адміністрація

Харківська область

Виїзне засідання обласного штабу з організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери до сталого функціонування в осінньо - зимовий період 2020/2021 роки.

10 вересня у приміщенні Вовчанської райдержадміністрації відбулось виїзне засідання обласного штабу під керівництвом радника заступника голови Харківської обласної державної адміністрації Дмитра Мирного.

Члени штабу заслухали представників Вовчанського, Печенізького та Великобурлуцького районів, які переважно акцентували увагу на готовності житлового комплексу, водопостачального та каналізаційного господарства, котелень, топкових, завершення ремонту та будівництва об’єктів соціальної сфери, будівництва та ремонту доріг.

Про стан готовності до опалювального сезону Вовчанського району проінформував голова Вовчанської районної державної адміністрації Анатолій Косолапов. За оперативними даними, станом на 10.09.2020 року об’єкти та споруди підприємства підготовлені у повному обсязі. Проведено перевірку теплового господарства і отримано дозволи на роботу Головним управлінням Держпраці та Держенергонагляду в Харківській області. Котельні Вовчанського підприємства теплових мереж на даний час можуть працювати на  двох альтернативних видах палива (газ та тверде паливо). Також додав, що до роботи в осінньо-зимовий період передбачається  комплексно підготувати  57 житлових будинків, на сьогоднішній день підготовлено 54 будинки  (94.7%), паспорта  та акти готовності підготовлено на 42 будинки, які  на даний час знаходяться на узгодженні. Отже, робота з підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери у Вовчанському районі до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2020 - 2021 років проводиться у відповідності з планом та буде завершена у встановлені терміни.


За результатами роботи штабу було визначено основні завдання та контрольні терміни з підготовки господарства  Вовчанського району  до сталого опалювального сезону.

 

Вовчанська районна державна адміністрація

==================