Вовчанська районна державна адміністрація

Харківська область

Оголошення

До уваги власників автотранспорту!

Вовчанська районна державна адміністрація

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Вовчанського району, що відбудеться 14 грудня 2017 року

№ п/п об’єкту конкурсу

№ маршруту та
 найменування
кінцевих зупинок

Рухомий склад

Кількість рейсів на добу

 

 

Режим руху

 

Примітка

Кількість автобусів без урахування резервних

Загальна місткість автобусу, що передбачена технічною характеристикою

1

№1303 Вовчанськ (АС) - Іванівка

1

від 37

4

звичайний режим,

маршрутне таксі

у визначені дні тижня

№ 1674 Вовчанськ (АС) - Волохівка

1

від 37

4

маршрутне таксі

 

Якщо у примітці не зазначена періодичність здійснення перевезень (сезонний, у визначені дні тижня), то об’єкт конкурсу обслуговується цілорічно, щоденно.

Згідно із ст. 45 Закону України Про автомобільний транспорт”  (далі - Закон) у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь автомобільні перевізники, які мають ліцензію на той вид перевезень, що винесено на конкурс, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу, відповідають вимогам, викладеним у ст. 34 Закону, та наступним умовам:

обов’язкове надання в якості конкурсної пропозиції на кожен об’єкт конкурсу, що містить приміські маршрути, щонайменше одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

– наявність у перевізника-претендента необхідної кількості резервного рухомого складу відповідної місткості згідно з підпунктом 4 п.12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3.12.08 №1081 (із змінами) (далі - Порядок);

– забезпечення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування;

– перевезення громадян пільгових категорій згідно з чинним законодавством;

– забезпечення виконання вимог чинного законодавства, що регулює роботу автомобільного транспорту;

– дотримання трудового законодавства України, забезпечення належних умов праці;

– робота перевізника за договором з Вовчанською районною державною адміністрацією;

– відповідність  рухомого складу технічним та екологічним показникам;

– вимоги до автобусів щодо класу та комфортності, передбачені Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.07р. №285 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.07р. за №499/13766.

Організатор перевезень – Вовчанська районна державна адміністрація,
м. Вовчанськ, вул. Соборна, 73.

Робочий орган – філія «Харківавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс», 61124, м. Харків, проспект Гагаріна, 127-А, кім. 205, 208, 214, тел./факс 737-43-96, e-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

Перелік документів, які претендент подає конкурсному комітету, визначені Порядком, який розміщено на WEB-сайті Верховної ради України (http://zakon.rada.gov.ua). Для одержання необхідної інформації про об’єкти конкурсів (у т.ч. інформації щодо розкладів та інтервалів руху на автобусних маршрутах), переліку та бланків документів для участі у конкурсі можна звертатися до робочого органу.

Плата за участь у конкурсі (за один маршрут) на приміському автобусному маршруті, становить на діючий об’єкт конкурсу – 1605,08 грн. у т.ч. ПДВ–267,51 грн. Якщо в одному об’єкті конкурсу кілька маршрутів, плата встановлюється за кожен маршрут окремо.

Плата за участь в конкурсі з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування перераховується за реквізитами: отримувач – Філія «Харківавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс», код ЄДРПОУ 38085536, розрахунковий рахунок №2600445974001 в АБ „Експрес-Банк” м. Київ, МФО 322959, платіжне доручення (квитанція) повинне бути з позначкою „Плата за участь у конкурсі 14 грудня 2017 року.”

Засідання конкурсного комітету відбудеться 14 грудня 2017 року. Початок засідання об 11-й годині за адресою: м. Вовчанськ, вул. Соборна, 73, Вовчанська районна державна адміністрація.

Документи для участі у конкурсі приймаються до 28 листопада 2017 року включно за адресою: 61124, м. Харків, проспект Гагаріна, 127-А, кім. 205, 208, Філія «Харківавтотранссервіс» УДП «Укрінтеравтосервіс». Режим роботи: з 8 до 17 години  щодня, крім суботи, неділі та святкових днів. Документи для участі в конкурсах подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах) з відповідними позначками №1 і №2. Конверт з позначкою „№1” повинен містити документи згідно з п.29 Порядку. Конверт з позначкою „№2” повинен містити інформацію про те, на який об’єкт конкурсу перевізник-претендент подав документи для участі.

Документи, які надійшли після встановленого строку, не розглядаються.

ОГОЛОШЕННЯ

для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!

На виконання вимог Закону України від 21 березня 2017 року № 1959-VІІІ щодо стимулювання виробництва тепла з альтернативних джерел енергії органи місцевого самоврядування та НКРЕКП до 10 числа останнього місяця кожного кварталу мають подавати до Держенергоефективності інформацію для розрахунків середньозважених тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також її транспортування та постачання.

У свою чергу, Держенергоефективності на основі отриманої інформації буде розраховувати середньозважені тарифи до 25 числа останнього місяця щокварталу та оприлюднювати  їх на офіційному веб-сайті: www.saee.gov.ua.

Нагадаємо, що вищезазначеним Законом запроваджено в Україні стимулюючий тариф для виробників тепла «не з газу». Він становитиме 90 % від діючого для суб’єкта господарювання тарифу на тепло з газу для потреб населення та бюджетних установ. У разі його відсутності тариф складе 90% середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Оперативна робота місцевої влади та Держенергоефективності у цьому напрямі дозволить забезпечити вчасне та належне виконання Закону і найголовніше – стимулювати встановлення твердопаливних котелень та когенераційних установок на альтернативному паливі. У результаті місцеві громади отримають дешевше на 10% тепло, активізацію малого та середнього бізнесу, нові робочі місця та економічне зміцнення!

Отже, враховуючи стислі терміни, Агентство просить надати інформацію у паперовому та електронному ( Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript , Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ) вигляді до 10.09.2017 відповідно до листа та форм:

1. Офіційний лист Держенергоефективності до органів місцевого самоврядування.

2. Форма надання інформації щодо тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб населення.

3. Форма надання інформації щодо тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету.

Ненадання органами місцевого самоврядування зазначеної інформації в повному обсязі у встановлений термін обумовить відсутність можливості виконання положень Закону та поставить під загрозу введення в дію теплогенеруючих установок, що працюють на альтернативних видах палива, до початку опалювального періоду.

У разі виникнення питань, просимо звертатись до Сисоєвої Ірини Георгіївни – заступника директора Департаменту відновлюваних джерел енергії Держенергоефективності за тел.: (044) 590-54-09.

**************************************************************************************

Держенергоефективності опублікувало рекомендації місцевій владі щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з Проектом USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади узагальнене Положення про впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах: http://saee.gov.ua/sites/default/files/ENERGY_MANAGEMENT_14_08_2017.docx.

«Енергоменеджмент – фундамент, на якому потрібно будувати майбутню роботу з ефективного використання енергоресурсів. Як відомо, завдяки лише енергоменеджменту, без додаткових капіталовкладень, можна досягти до 20% зменшення енергоспоживання в установах», - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

«Агентство всебічно підтримує місцеву владу у цьому напрямі. На III Форумі енергоефективного партнерства підписано 37 меморандумів про співпрацю, згодом  проведено цілий цикл роз’яснювальних семінарів для понад

2 тис. представників місцевих громад. Тепер ми підготували та надаємо місцевим органам влади рекомендації, як впроваджувати енергоменеджмент, як проводити енергомоніторинг, як фінансово стимулювати енергоменеджерів тощо. Це положення - готовий документ, який можна брати за основу під час роботи», - прокоментував С.Савчук.

Нагадаємо, що в рамках підписаних з Держенергоефективності меморандумів місцеві органи влади мають затвердити положення про впровадження системи енергоменеджменту, започаткувати інститут енергоменеджерів у бюджетних установах, забезпечити їхню навчальну підготовку, контролювати процес реформ.

«Агентство й надалі допомагатиме муніципалітетамставати енергонезалежними. Місцеві органи влади можуть безперешкодно звертатися в Агентство за консультацією щодо впровадженняенергоменеджменту», – зауважив Голова Агентства.

***************************************************************************************

ОГОЛОШЕННЯ

для місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективностіспільно з експертами проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади Положення про:

-       запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах, що фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів;

-       проведення моніторингу споживання паливно-енергетичних ресурсів бюджетними установами;

-       матеріальне стимулювання осіб, відповідальних за впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах;

-       встановлення лімітів споживання енергоносіїв бюджетними установами.

Положення опубліковано на офіційному веб-сайті Держенергоефективності:http://saee.gov.ua/sites/default/files/ENERGY_MANAGEMENT_14_08_2017.docx.

Ці рекомендації розроблено в рамках підписаних Меморандумів про партнерство Держенергоефективності та місцевої влади щодо впровадження енергоменеджменту у бюджетній сфері.

Нагадаємо, що впровадження енергетичного менеджменту дозволить досягти без додаткових інвестицій:

-       від 5 до 8% економії енергоресурсів за рахунок енергоефективної поведінки споживачів;

-       до 20% скорочення енергоспоживання за рахунок налагодження енергоефективної експлуатації об’єктів.

Держенергоефективностіготове надавати консультації та підтримку у впровадженні систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах.

У разі виникнення запитань звертатися до Ладецького Павла Михайловича - начальника Управління енергетичного  менеджменту та стандартизації Держенергоефективності за тел.: 044 559-58-37.

*****************************************************************************

Показники, отримані  в результаті моніторингу реалізації положень і норм законодавства про державну службу певною мірою підтверджують результативність процесів реформування державної служби. В той же час акцентують увагу на питаннях які потребують доопрацювання.

Отже, насамперед практично повністю сформовано вторинне законодавство.

Для належного впровадження Закону прийнято 40 підзаконних актів, з них 23 постанови і 1 розпорядження Кабінету Міністрів України.

Крім того, забезпечено прийняття 16 наказів НАДС.

Безумовним кроком вперед є запровадження відкритих конкурсів на всі посади державної служби. Власне, це нова філософія вступу на державну службу, оскільки оцінюються і вимірюються передусім особистісні компетенції кандидата на посаду.

Наступний крок – створено інститути державного секретаря Кабінету Міністрів та державних секретарів міністерств. Цей крок є початком реформи державної служби, одним із головних аспектів якої є розподіл посад на політичні та адміністративні. Оскільки, саме на держсекретарів, крім того, що вони є керівниками установи, покладено місію генераторів процесу перетворення міністерств в частині підвищення ефективності діяльності, аналізу політики, стратегічного планування, застосування новітніх інноваційних управлінських технологій, то власне вони і є уособленням цього розподілу, стабільності та професійності державної служби.

 

Запроваджено нову модель оплати праці. Нею передбачено, що частка посадового окладу становитиме 73%, а стимулюючі виплати – 27% від загального фонду. Сьогодні можна говорити про реальне збільшення заробітної плати державних службовців.

Мало про це говориться, але Закон містить цікаву норму, яка до речі реалізована в Україні вперше, а саме: запровадження публічних звітів керівників органів влади. Такі звіти на початок цього року відбулися практично в усіх міністерствах, центральних органах виконавчої влади, в місцевих державних адміністраціях.

Відповідно до порядку Кабінету Міністрів керівники державних органів звітують не лише перед державними службовцями і власними колегами, а за участі громадськості, ЗМІ публічно доповідають про підсумки своєї діяльності. Такі звіти є показниками, які напряму впливають і на щорічну оцінку і на критерії преміювання.

У процесі знаходиться наступний крок створення ефективних та дієвих служб управління персоналом, до його ідеального стану  ще далеко.

Служби управління персоналом не просто структурні підрозділи державних органів. На відміну від відділу кадрів вони є ідеологами професіоналізації державної служби.

Сформовано ефективну систему захисту  прав та інтересів державних службовців. По суті це двоступенева система апеляції і досудового оскарження, яка довела реальну можливість  отримати ними захист своїх інтересів.

Оптимізовано систему професійного навчання державних службовців.

Тепер більш детально.

  1. 1. Чисельність державних службовців

З минулого року у нас ведеться облік кількісного складу державних службовців. Ми відійшли від старої системи обліку. Держстат показував  середньооблікову чисельність державних службовців.

Сьогоднішні механізм і форма звітності дозволяє раз на квартал отримувати данні про кількісний склад державних службовців у розрізі центральних та місцевих державних органів  в України.

Це є першою складовою інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS), створення якої вже розпочато.

Отже,  станом на 31 березня 2017 року  кількість посад державної служби в Україні 233648, по категоріях: А – 800, Б – 62631,  В – 170 217 тисяч.

Реально працюючих державних службовців 196 392 по категоріях: А – 579, Б – 54 839,  В – 140 974 тисяч.

Таким чином  кількість вакансій – 34 367. Пригадуємо норму Закону, в разі якщо протягом року вакансія не заповнюється то є підстави для прийняття рішення щодо її скорочення.

2. Конкурси.

Звичайно найбільша увага була прикута до категорії «А».  За час дії закону було проведено

Багато це чи мало? Не має можливості порівняти, оскільки конкурси на категорію «А» раніше не проводилися. Але це вже само по собі досягнення. Раніше призначення на ці посади відбувались  за політичними чи партійними ознаками або за особистими симпатіями.  Достатньо цікава тенденція, люди повірили в Закон, в реальну можливість  перемогти на конкурсі, відчули професійну ознаку завдань. Жодних фальсифікацій не може бути, питання полягає в належній підготовці.

Що стосується категорій «Б» і «В» з 1 травня 2016 року було проведено

Якщо порівняти з 2015 роком, то в середньому на одне місце було  менше  ніж півтори особи   1,37. Будемо відверті, раніше як правило одна особа була визначена керівником і  йшла на формальний конкурс у 90 відсотків випадків вона займала цю посаду. Тому з цієї точки зору 3,5 особи на місце це є гарна тенденція, яка після вдосконалення мотиваційних процедур, забезпечення привабливості державної служби буде зростати.

Отже, що нам не вдалося, або недостатньо вдалося?

Нам вдалося запровадити єдиний портал вакансій державної служби, який функціонує у штатному режимі.

По суті, для кожного громадянина України будь-коли доступна інформація про те, у якому державному органі, у якій області, районі, є наявні вакансії. Також на цьому веб-порталі систематично опубліковуються результати проведених конкурсів. Вся ця інформація є у вільному доступі.

Нам не вдалося повністю подолати політичний вплив на суб’єктів призначення, чи якийсь інший зовнішній вплив на діяльність конкурсних комісій.

Десь більшою мірою, десь меншою мірою, але результат буде тоді коли політичні керівники і державні службовці зрозуміють, що ми або проводимо прозорий і чесний конкурс і намагаємось знайти кращих, або ми за допомогою конкурсів будемо намагатися вирішувати власні кадрові питання.

Також, проблемами є  як низька підготовка кандидатів на посади державної служби, так і  недостатня компетентність конкурсних комісій.

  1. 3. Мотивація

Сьогодні можна говорити про реальне збільшення заробітної плати державних службовців.

Критерієм, за яким проводиться оцінка прозорості та справедливості оплати праці, є співвідношення між посадовим окладом та розміром премії у середній заробітній платі державного службовця.

У процесі знаходиться наступний крок створення ефективних та дієвих служб управління персоналом, до його завершення ще далеко.

Служби управління персоналом не просто структурні підрозділи державних органів. На відміну від відділу кадрів вони є ідеологами професіоналізації державної служби. Вони повинні володіти сучасними інструментами та технологіями.  Спеціально для навчання працівників таких підрозділів запрошуються кращі міжнародні тренери з Німеччини, Великобританії, Нідерландів, Австрії, Польщі.


Відбулися навчальні візити до країн-членів ЄС 55 HR-працівників з СКМУ, Апарату ВР, АП, міністерств ЦОВВ, вищих спеціальних судів.

  1. 4. Система професійного навчання.

Нагадаю рік тому ми мали ситуацію розрізнених, не пов’язаних між собою вищих навчальних закладів, інститутів підвищення кваліфікації державних службовців. У зв’язку із  чим і виникла необхідність перебудови всієї системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців державної служби.

На сьогодні вже маємо розроблений проект Стандарту освітньої діяльності з підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, що встановлює державні вимоги до навчально-методичного, кадрового, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення підвищення кваліфікації.


  1. 5. Система захисту  прав та інтересів державних службовців.

Питання можливості  оскарження державними службовцями порушення їх прав не дуже публічне, але досить демонстративне.  Такого раніше в принципі не існувало.

Наразі здійснено всі підготовчі заходи для прийняття Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Під час засідання 24 травня 2017 року Комітетом Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування  ухвалено рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами повторного розгляду прийняти доопрацьований Закон в цілому.

У новій редакції Закону відображено європейський та найкращий вітчизняний досвід місцевого самоврядування та публічної служби. Його впровадження підсилить правову, організаційну та фінансову спроможність місцевого самоврядування.

Після прийняття нової редакції Закону буде забезпечено приведення законодавства у відповідність до положень цього Закону та розробку передбачених ним підзаконних актів.

********************************************************************

Щодо проведення 21-22 листопада 2017 року 9-ої сесії Ярмарки китайських інвестицій за кордоном COIFAIR-2017 (м. Пекін, Китайська Народна Республіка)

Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської облдержадміністрації повідомляє, що за інформацією Асоціації Українсько-Китайського Співробітництва, 21-22 листопада 2017 року у м. Пекіні (Китайська Народна Республіка) відбудеться 9-та сесія Ярмарки китайських інвестицій за кордоном COIFAIR-2017. Ярмарок є головною подією в сфері інвестицій Китаю за кордон. В його рамках організовуються виставки, інвестиційні форуми, презентації проектів, ділові переговори. Головними партнерами є Світовий банк, Світова організація торгівлі та Програми розвитку ООН. Даний майданчик збирає представників підприємств реального сектору економіки, фінансових установ, сервісних компаній, державних органів влади, міжнародних організацій, експертів та працівників науково-дослідних об’єднань. Форум об’єднує представників більш ніж зі 100 країн. За попередні роки кількість інвестиційних проектів перевищила 2000, а загальна вартість угод досягла 4 млрд. дол. США. У COIFAIR-2017 планується участь близько 1000 великих державних і приватних підприємств. Напрямки та секції роботи COIFAIR включають електроенергетику, сільське господарство, будівництво, транспорт та зв’язок, машинобудування та металообробку, хімічну та нафтохімічну промисловість, фармацевтичну промисловість, внутрішню та зовнішню торгівлю, фінанси, кредит, страхування та інші. Ярмарок надає можливість учасникам протягом декількох днів провести зустрічі і переговори з представниками багатьох китайських і зарубіжних підприємств, вислухати думки експертів в галузі залучення інвестицій, отримати фінансування проектів, досягти реального інвестиційного співробітництва. За підтримки Посольства України в Китаї на українському стенді буде організована презентація “День України”. Взяти участь на колективному стенді України запрошуються представники приватного сектору. При ранньому бронюванні місця в червні-серпні 2017 р. передбачені знижки. Контактна особа: Сергій Гмиря, тел: (044) 285-70-52, ел.пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

У рамках Конвекції ООН про боротьбу з опустелюванням, стороною якої є Україна (Закон України від 04.07.2002 року № 61-ІУ), опустелюванням розглядається як деградація земель під впливом будь - яких природних та антропогенних чинників. 17 червня - відзначається людством як Всесвітній день боротьби з опустелюванням та посухами.

Опустелювання - це деградація засушливих грунтів, через яку гинуть родючі землі, пасовища та ліси. Причиною жахливої деградації земель є надмірна, неправильна експлуатація грунтів, нераціональна вирубка лісів, тощо;

Найбільш масштабними деградаційиими процесами є водна та вітрові ерозія грунтів, підтоплення земель, підкислення, засолення та осолонцюваньія грунтів.

Харківська область знаходиться в зоні середньої небезпеки вітрової ерозії тобто має місце повна імовірність проявлення, так званих, чорних бурь.

Найбільш ефективними заходами щодо боротьби з опустелюванням збільшення лісистості, розробка проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обгрунтування сівозміни ; встановлення водоохоронних зон та прибрежних захисних смуг; заходи по збереженню та відтворенню родючості грунтів.

Станом на 01.01.2017 року на території Харківської області непридатні для використання в сільському господарстві, деградовані і малопродуктивні землі які можливі для лісорозведення складають площу 1188,4 га.

в умовах загострення екологічної ситуації в України реалізація Концепції і виконання національного плану дій щодо боротьби з деградацією опустелюванням дасть можливість досягти поліпшення стану земель, збільшення обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, збереження їй відновлення природного біорізноманіття та забезпечення суттєвого оздоровлення екологічних умов життя людей.

Тому боротьба з опустелюванням повинна бути невід’ємною частино комплексного розвитку земельних ресурсів в інтересах їх стійкого розвитку для запобігання та скорочення деградації земель та відновлення потерпілих від опустелюванням земель. В її рамках слід проводити комплексну інформаційну роботу, що сприятиме зменшенню цих негативних процесів та припиненню її наслідків.



***************************************************************************

«ХАРКІВСЬКИМ РЕГІОНАЛЬНИМ ФОНДОМ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА спільно з Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації з 19 червня по 29 вересня 2017 року проводиться конкурс на отримання безвідсоткового мікрокредитуза рахунок коштівобласного бюджету на зворотній основі під бізнес-плани проектів серед суб’єктів малого і середнього підприємництва Харківської області у національній валюті України в розмірі від 50 до 75 тис. грн строком до 1 року, від 75 до 200 тис. грн – строком до 2 років.Мікрокредити надаються для виробництва, переробки і збуту виробленої продукції, придбання техніки, обладнання, інноваційних та енергозберігаючих технологій, будівництва і реконструкції виробничих приміщень, надання послуг, у тому числі у сфері сільського зеленого туризму. З умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті ХАРКІВСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ФОНДУ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА – www.kharkiv.biz.ua.

Заявки на отримання мікрокредиту приймаються до 29 вересня 2017 року ХАРКІВСЬКИМ РЕГІОНАЛЬНИМ ФОНДОМ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА за адресою: м. Харків,  площа Свободи 5, Держпром, 1 під'їзд, 5 поверх, к. 19-21. Довідки за телефоном: 757-42-32».

 

Увага!

 

З метою інформування населення Вовчанського району про наявні вакантні посади для інвалідів різної групи, надаємо інформацію від Вовчанського РЦЗ станом на 25 листопада 2016 року!

Посада

Кількість місць

1

Дояр

3

2

Тваринник

3

3

Інженер-технолог

3

4

Інженер-конструктор

2

5

Швачка

1

За додатковою інформацією звертатися до Вовчанського районного центру зайнятості (м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 15. Тел.. (05741) 4-22-36, 4-20-35.

_____________________________________________________________________________________________

ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ

Законом України від 07.07.2016 №1436-VІІІ «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення» визначено, що додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню мають учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19 та 20 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

____________________________________________________________________________________

До уваги підприємств та організацій!

Вовчанська районна державна адміністрація

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

з визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території

Вовчанського району

Об’єктом конкурсу є виконання функцій з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

Документи для участі у конкурсі подаються на протязі 30 днів з моменту публікації оголошення до 19 грудня 2016 року (до 17-00 год.), за адресою: 62504, Харківська область, місто Вовчанськ, вул. Соборна, буд.75, 2-й поверх, кабінет №10 (відділ економіки районної державної адміністрації), телефон для довідок: (05741) 4-40-42; E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ; з 8 год. 00 хв. до 17 год. 15 хв. з понеділка по четвер (по п’ятницях з 8 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.).

Документи, які надійшли після встановленого строку, не розглядаються.

Засідання комітету з визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району відбудеться 20 грудня 2016 року. Початок засідання об 11 год. 00 хв. за адресою: 62504, Харківська область, місто Вовчанськ, вул. Соборна, буд.73, 1-й поверх, мала зала засідань районної державної адміністрації.

Умови проведення конкурсу затверджені розпорядженням голови Вовчанської районної державної адміністрації від 16 серпня 2013 року №205, які зареєстровані в Вовчанському районному управлінні юстиції Харківської області 05 вересня 2013 року №4/138 та опубліковані на офіційному web-сайті Вовчанської районної державної адміністрації http://vovchrda.gov.ua/ Поточна діяльність/ Розпорядження/ Розпорядження голови РДА за 2013 рік/ Розпорядження голови Вовчанської РДА за ІІІ квартал 2013 року/Розпорядження №205 від 16.08.2013 року.

_______________________________________________________________________________________________

Проект Карітас України «Створення робочих місць для нового життя. Гранти для роботодавців»

До участі запрошуються компанії (незалежно від організаційної форми) Харкова та Харківської області, які готові створювати робочі місця для внутрішньо переміщених осіб (далі ВПО).

Умови працевлаштування: все ВПО, які будуть прийняті на роботу, в рамках гранту, повинні бути офіційно працевлаштовані з використанням державної програми з компенсації роботодавцям оплати праці внутрішньо переміщених осіб (ВПО)*

Подавати заявку на грант можуть:

підприємства всіх форм господарювання;

фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності.

Сума гранту на створення робочих місць становить - 100 000 грн.

Заявки приймаються від роботодавців, які при такій сумі гранту можуть створити від 3 робочих місць. Види витрат на створення робочих місць не обмежуються грантодавачем і визначається компанією, яка подає заявку.

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У РОЕКТІ

(https://drive.google.com/file/d/0B2zwoh_lvfOCSE1FZ3JxMlZqTTA/view?pref=2&pli=1)

Період прийому попередніх заявок: до 21 лютого 2016 року.

* ПОСТАНОВА від 8 вересня 2015 р. № 696 «Про затвердження Порядку здійснення заходів сприяння зайнятості, повернення коштів, спрямованих на фінансування таких заходів, у разі порушення гарантій зайнятості для внутрішньо переміщених осіб»- створене постійне робоче місце повинно бути збережено для осіб з числа ВПО на період не менше 12 місяців (трудова угода не може бути розірвана з ініціативи роботодавця, у разі звільнення ВПО за власним бажанням на створене робоче місце повинно бути зараховано іншого працівника з числа ВПО).

Контакти:
Мартиненко Олексій Васильович - 705 06 23

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення співбесід для учасників Програми Федерального міністерства економіки та енергетики для управлінських кадрів«Fit for Partnership with Germany»

В рамках двостороннього співробітництва між урядом України та урядом Федеративної Республіки Німеччина Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та німецьке Товариство з міжнародного співробітництва GIZ GmbH за дорученням Федерального міністерства економіки і енергетики реалізують Програму для підприємств з експортно-імпортним потенціалом і менеджерів «Fit for Рartnership with Germany». Співбесіди на участь у Програмі в м. Харків заплановані на 28 березня – 1 квітня 2016 року.

 

Користь для учасника стажування в Німеччині:

1. Отримання знань та налагодження співпраці з німецькими компаніями;

2. Набуття практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами;

3. Установлення контактів з німецькими компаніями і можливість знайти надійних партнерів;

4. Можливість закупівлі обладнання, матеріалів і технологій німецьких компаній;

5. Отримання інформації про можливості збуту своєї продукції в Німеччині;

6. Можливість ввійти до частини міжнародної бізнес-спільноти з ексклюзивним виходом на випускників з 16 країн – партнерів Програми різних сфер діяльності.

Вимоги до фахівців:

- наявність вищої освіти;

- досвід роботи в сфері економіки та підприємництва щонайменше 1 рік;

- добре знання англійської або німецької мови;

- вік, не старший за 45 років.

 

У 2016 році українським менеджерам / підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямами:

1. Економічна кооперація без галузевої специфіки;

2. Економічна кооперація з галузевою специфікою за напрямами * :

Економічна кооперація без галузевої специфіки та

– Економічна кооперація з галузевою специфікою *:

1. Економічна кооперація у сфері енергоефективності в промисловості;

2. Економічна кооперація у сфері енергоефективності у будівництві і санації будівель і споруд;

3. Економічна кооперація у сфері поновлюваних джерел енергії;

4. Економічна кооперація у секторі охорони здоров'я;

5. Економічна кооперація в аграрному секторі.

* У випадку, якщо напрям не зможе бути запропонований, GIZ залишає за собою право включити прийнятих кандидатів у формат «Економічна кооперація без галузевої специфіки».

Більш детальну інформацію можна знайти на сайті: http://ukraine.managerprogramm.de у лінку «Програма підготовки менеджерів», та www.managerprogramm.de

 

 

 

 

Онови місцеву владу


Східне регіональне управління Харківського прикордонного загону Прикордонної Служби України повідомляє!

 

З 00.00 годин 1 березня 2015 року змінюється порядок перетинання державного кордону на в’їзд в Україну громадян Російської Федерації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2015 № 23 "Про зупинення дії окремих положень Угоди між Урядом України і Урядом Російської Федерації про безвізові поїздки громадян України і Російської Федерації", зупинено дію пунктів 1 і 5 переліку документів громадян Російської Федерації для в'їзду, виїзду, перебування і пересування територією України, визначеного додатком 1 до Угоди, у частині можливості громадян Російської Федерації в'їжджати, прямувати транзитом, перебувати і пересуватися територією України на підставі паспорта громадянина Російської Федерації або свідоцтва про народження (для дітей віком до 14 років) із зазначенням належності до громадянства Російської Федерації.

Громадяни Російської Федерації, які в'їхали в Україну до 1 березня 2015 року по паспорту громадянина Російської Федерації або свідоцтву про народження (для дітей віком до 14 років), можуть перетнути державний кордон на виїзд з України безперешкодно.


Укрпошта пропонує створити корпоративного героя разом!

 

З 1 січня 2015 року національний оператор поштового зв'язку оголошує всеукраїнський конкурс «Створи корпоративного героя Укрпошти». Усі бажаючі мають чудову можливість проявити свої креативні здібності та втілити найсміливіші творчі задуми. Кожен має унікальний шанс стати автором візуального образу національного оператора поштового зв’язку, який стане знаним не тільки в Україні, а й в усьому світі.

Корпоративний герой - особливий елемент бренду, візуальний образ, істота або живий реальний персонаж, який використовується для персоніфікації корпоративного стилю. Він сприяє пізнаваності бренду та створює «обличчя» підприємства.

Всі, хто виявить бажання взяти участь у конкурсі, мають надіслати власні творчі роботи - замальовки, малюнки, аплікації, ілюстрації, поробки тощо (техніка виконання робіт - довільна) на адресу Укрпошти: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001, із відміткою «На конкурс». На переможця конкурсу чекає диплом та цінний подарунок.

Кількість поданих робіт від одного учасника конкурсу не обмежена. Надсилайте ваші роботи до 28 лютого 2015 року. Звертаємо увагу, що дата надсилання роботи підтверджується відбитком календарного штемпеля на відправленні.

Детальніше з умовами конкурсу та основними критеріями оцінювання робіт можна ознайомитися на сайті www.ukrposhta.com.

Творимо корпоративного героя Укрпошти разом!

Про Харківську дирекцію УДПІ13 «Укрпошта».

На сьогодні Укрпошта Слобожанщини надає понад 50 видів послуг у 676 відділеннях поштового зв’язку. З інформацією про послуги підприємства та тарифи на них, правила пересилання поштових відправлень тощо Ви можете ознайомитися у будь-якому відділенні поштового зв’язку. Завітайте до нас на сайт: www.ukrposhta.ua


ОГОЛОШЕННЯ

про набір претендентів на стажування в Німеччині за Програмою перепідготовки

управлінських кадрів для сфери підприємництва «Українська ініціатива»

(«Fit for Partnership with Germany»)

Харківська регіональна робоча група Міжвідомчого центру з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва (РРГ МЦПК) повідомляє, що в рамках Програми перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва «Українська ініціатива» («Fit for Partnership with Germany») Міністерство економічного розвитку і торгівлі України спільно з німецьким Товариством з міжнародного співробітництва GIZ планує проведення конкурсного відбору претендентів на стажування в Німеччині 17 – 20.02.2015 у м. Харкові.

Користь для учасника стажування в Німеччині:

  • Отримання знань та налагодження співпраці з німецькими компаніями;
  • Набуття практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами;
  • Установлення контактів з німецькими компаніями і можливість знайти надійних партнерів;
  • Можливість закупівлі обладнання, матеріалів і технологій німецьких компаній;
  • Отримання інформації про можливості збуту своєї продукції в Німеччині.

Вимоги до фахівців:

особи віком до 45 років, які мають вищу освіту (магістр, спеціаліст);

досвід роботи не менше одного року на управлінських посадах вищого і середнього рівня підприємств та організацій будь-яких форм власності;

місце роботи – українське підприємство, зацікавлене в установленні ділових стосунків з підприємствами Німеччини;

володіння іноземними мовами (англійська/німецька/російська – винятково для провідних топ-менеджерів);

спрямованість на встановлення ділових контактів з німецькими компаніями.

 

Не передбачається участь у Програмі державних службовців, керівників закладів освіти, наукових і медичних закладів, а також працівників закордонних фірм і представництв - нерезидентів України.

 

У 2015 році українським менеджерам / підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямами:

1. Економічна кооперація без галузевої специфики;

2. Економічна кооперація з галузевою специфікою за напрямами * :

- Економічна кооперація у сфері енергоефективності в промисловості;

- Економічна кооперація у сфері енергоефективності в будівництві та санації будівель і споруд;

- Економічна кооперація у сфері поновлюваних джерел енергії;

- Економічна кооперація у секторі охорони здоров'я;

- Економічна кооперація в аграрному секторі.

* У випадку, якщо напрям не зможе бути запропонований, GIZ залишає за собою право включити прийнятих кандидатів у формат «Економічна кооперація без галузевої специфіки».

Перелік документів для участі в конкурсному відборі:

  1. Заява претендента на ім’я голови регіональної робочої групи Міжвідомчого центру з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва, заступника голови Харківської обласної державної адміністрації Світличної Юлії Олександрівни (довільна форма).
  2. Анкети українською мовою, три форми: анкета спеціаліста, інформація про підприємство, рекомендація керівника (офіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України www.me.gov.ua у розділі МЦПК/Інформація для/Претендентів на перепідготовку і слухачів/Програма для заповнення анкет), затверджені підписами керівників та печатками підприємства (організації).
  3. Анкета англійською/німецькою мовою (залежно від вибору мови стажування кандидатом), яка знаходиться на сайті www.inwent.org.ua у розділі «Програма підготовки менеджерів»/Інформація для кандидатів на стажування.
  4. Проектне завдання (методичні рекомендації щодо його розробки знаходяться на сайті www.inwent.org.ua).
  5. Копія паспорта (стор.1,2 та стор. 11-13).
  6. Копія закордонного паспорта.
  7. Копія диплома про вищу освіту (магістр, спеціаліст), сертифікатів щодо підвищення професійної кваліфікації.
  8. Копія трудової книжки.
  9. Фотокартка 3х4 (4 шт.).

10. За можливістю – список німецьких фірм, з якими стажер хотів би встановити контакти під час стажування.

11. За можливістю – матеріали (буклети, флайери, фотокартки, візитні картки, зразки продукції тощо) для презентації свого підприємства перед німецькими компаніями.

Документи подаються в 2-х примірниках

Прийом документів здійснюється до 11.02.2015 Секретаріатом Харківської регіональної робочої групи Міжвідомчого центру з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва за адресою: 61022, м. Харків, пл. Свободи, 5, Держпром, 3 під’їзд,            5 поверх, кімната 511, тел.: (057) 715-73-71.

Подача документів здійснюється особисто претендентом.

Більш детальну інформацію можна знайти на сайті www.inwent.org.ua в лінку  Програма перепідготовки менеджерів


Оформлення і видача паспорта громадянина України

для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

7 травня 2014 року прийнято Постанову Кабінету Міністрів України №152 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, його тимчасового затримання та вилучення», якою затверджено зразок та технічний опис бланка паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, а також Порядок оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, його тимчасового затримання та вилучення.

Згідно цієї постанови, з 1 січня 2015 року запроваджується оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм. При цьому паспорт для виїзду за кордон оформляється особам, які не досягли шістнадцятирічного віку, на чотири роки, а особам які досягли шістнадцятирічного віку, – на 10 років.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014р. №682 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 2014р. №152 та визнання такими, що втратили чинність деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 7 травня 2014р. №152, зокрема до пунктів, якими передбачалось оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон за участю центрів надання адміністративних послуг або адміністраторів ЦНАП.

В новій редакції пункту 5 Порядку оформлення видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, його тимчасового затримання та вилучення зазначено: «Оформлення, видача паспорта для виїзду за кордон громадянам (у тому числі отримання від цифрованих відбитків пальців рук) здійснюється територіальними органами або підрозділами ДМС незалежно від місця проживання громадянина у взаємодії з Головним обчислювальним центром Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Головний обчислювальний центр Реєстру) та Державним центром персоналізації документів (далі – Центр). Внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) здійснюється з використанням відомчої інформаційної системи ДМС, яка ведеться для обліку даних. Для внесення інформації до Реєстру формується заява – анкета».

Таким чином, в Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, його тимчасового затримання та вилучення, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2014 №152 в новій редакції не передбачено оформлення та видача паспортів громадянина України для виїзду за кордон за участю центрів надання адміністративних послуг або адміністраторів ЦНАП.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014р. №669 «Про затвердження Порядку отримання, вилучення з Єдиного державного демографічного реєстру та знищення відцифрованих відбитків пальців рук особи», визначено процедуру отримання, вилучення з Єдиного державного демографічного реєстру та знищення відцифрованих відбитків пальців рук, які у передбачених законодавством випадках вносяться до безконтактного носія у разі оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Згідно пункту 4 зазначеної постанови, відцифровані відбитки пальців рук особи отримує посадова особа територіального органу/підрозділу ДМС або закордонної дипломатичної установи (у разі оформлення документів особам, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном).

Лист Головного управління ДМС України в Харківській області


ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

05 січня 2015 року в Центрі надання адміністративних послуг

у Вовчанському районі розпочато надання послуг

Державного агентства земельних ресурсів України

Через адміністратора Центру надаються послуги:

1

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

2

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

3

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Державними кадастровими реєстраторами надаються послуги:

1

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

2

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

3

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

4

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

5

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

6

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

7

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

8

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

9

Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

Надання послуг державними кадастровими реєстраторами здійснюється відповідно до Угоди про співробітництво між Відділом Держземагентства у Вовчанському районі Харківської області та Вовчанською районною державною адміністрацією в сфері надання адміністративних послуг та діє до моменту законодавчого врегулювання надання таких послуг виключно через адміністратора Центру.

Графік прийому суб’єктів звернень

державним кадастровим реєстратором:

понеділок – середа: з 9-00 до 16-00;

вівторок, четвер: з 9-00 до 20-00;

п’ятниця, субота: з 9-00 до 15-00;

без перерви на обід; неділя – вихідний

Адреса: 62504, Харківська обл., м. Вовчанськ, вул. Леніна, 75


АК «Харківобленерго» оприлюднила графік відключень електроенергії в Харкові і Харківській області

АК «Харківобленерго» на своєму сайті оприлюднила погодинний графік відключень електроенергії в Харкові і Харківській області. Згідно з ним, світло відключатимуть на 4-6 годин в день, 2-3 рази по 2 години.

Компанія зазначає, що «у зв'язку з виникненням дефіциту палива на теплових електростанціях, який привів до загрози порушення балансу між виробництвом і споживанням електричної потужності та її нестачі в Об'єднаній енергетичній системі України, по місту Харкову та Харківській області вводиться погодинний графік відключень електроенергії».

Також «Харківобленерго» приносить жителям Харківщини вибачення за доставлені незручності, і попереджає, що в графіку можливі незначні коректування переліку споживачів, які підпадають під знеструмлення.

 

Графік почасових   відключень електроенергії по Вовчанському району

(у разі застосування графіка аварійних відключень)

Період відключень

8.30-10.30

10.30-12.30

12.30-14.30

14.30-16.30

16.30-18.30

18.30-20.30

20.30-22.30

23.12.14 - 28.12.14

А

 

 

А

 

 

А

29.12.14 – 04.01.15

 

 

А

 

 

А

 

05.01.15 – 11.01.15

 

А

 

 

А

 

 

12.01.15 – 18.01.15

А

 

 

А

 

 

А

19.01.15 – 25.01.15

 

 

А

 

 

А

 

26.01.15 – 01.02.15

 

А

 

 

А

 

 

Вовчанський район - А

с.Ивановка, Васильевка, Благодатное, Караичное, Волоховка, Чайковка, Ефремовка, Хрипун, В.Волчья, Варваровка, 2 Октябрьское, Бударки, Резниковое, Бузовое, Землянки, Нестерное, Дегтярное, Шабельное, Песчаное, Захаровка

с.Октябрьское, пгт.Вильча (ул.Ватутина, Яровая,Харьковская, Алексеевская, пер.Яровой,Шевченково, Садовая, Вишневая, Гагарина, Южная, Лозовская, Ленина, Молодежная, Кольцевая, 1Мая, Волчанская, Бульвар Строителей, 8Марта)

г.Волчанск (ул.К.Либнехта, Игнатьева, Крупской, Л.Украинки, Ватутина, Серова, К.Маркса, Матросова, Менжинского, 17парт съезд, Анны, Петровского, Н.Волковой, Ольхова, пер.Колхозный, ул.Колхлзная)      пгт.Вильча (ул.Гончаренко, бульвар Киевский, Шевченково (пар), Кольцевая (пар), Титенко, Полесская, Пионерская, Полевая, Прорезная, Л.Украинки)

с.Польная, Украинское

г.Волчанск (ул.Шишкинская, Октябрьская, Ленина, Набережная)

г.Волчанск (ул.Прилужная, И.Франка,Ленина, Крестьянская, Чубаря, пер.Нижний, Фонтанная, Верхняя, Пролетарская, Мира, 40 лет Октября, Харьковская, Куйбышева, Чкалова, Луночарского, Постышева, Ломоносова, Жукова, Парк Коммуны, пер.Леваневского, Калинина, Б.Хмельницкого, Луговая, Тенистая)

с.В.Хутора, Зыбино, Покаляное, х.Тихий

г.Волчанск ул.Рубежанское шоссе

с.Пролетарское, 1Красноармейское, Советское, В.Писаревка, Сосновый Бор

с.1Советское

с.Бугроватка, Старица, Прилипка, Советское

с.Революционное

с.Пролетарское (б/о Золотой берег)

с.Революционное, Метайловка, Березники, 1Шевченково, Петровское, Хотомля, Х.Широкий, Гонтаровка, Профинтерн, Радьково

с.Чувырино, Паськовка, Дорошенково, Москалёвка, Х.Погорелый, Перковка, Дедовка, 2Красноармейское, Томаховка, Середовка

пгт.Ст.Салтов, В.Салтов, Рубежное, Замуйловка

с.Федоровка, Шестаково, Куплеваха

пгт Ст.Салтов (ул.Суворова, 8Марта, Ворошилова, Чернышевского, Кирова, Пушкина)

пгт Ст.Салтов (СПТУ)

с.Молодовая, Ст.Салтов в сторону Молодовой

пгт Б.Колодезь, с.Земляное, Петропавловка,Юрченково, 2Шевченково

с.Аннополье, Гарбузовка, Котовка, Бережное, Веровка, Н.Александровка, Бакшеевка, Лозовое

Сайт  АК «Харківобленерго»


Вовчанське підприємство теплових мереж  інформує про  встановлені з 1 грудня 2014 року Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг,  тарифи на теплову енергію для потреб бюджетних установ, інших споживачів (крім населення) ліцензіатам Комісії, яким визначено тарифи на теплову енергію за категоріями споживачів зі структурою цих тарифів шляхом коригування економічно обгрунтованої собівартості за висновками ДЦІ з урахуванням ціни природного газу для виробництва теплової енергії для потреб бюджетних установ та інших споживачів (крім населення) 6384,70 грн/тис.куб.м.

№ з/п

Назва ліцензіатів

Область

Встановлені тарифи на теплову енергію, грн/Гкал

Для потреб бюджетних установ

Для потреб інших споживачів (крім населення)

Для потреб релігійних організацій

1

2

3

4

5

6

86

Вовчанська підприємство теплових мереж

Харківська

1350,08

1350,08

877,01


В.М. МІРОШНИК

голова Вовчанської райдержадміністрації